Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze190KM to bardzo dużo. Projektując jednak nowy motocykl nie można jednak robić kroku w tył! Mniejsza moc niż w poprzedniku to nieporozumienie, tym bardziej, że masa chyba nie spadła. Suzuki poszło po taniości. Delikatna zmiany w silniku, nowy image i elektronika. Sukces tego motocykla co najwyżej będzie umiarkowany
OdpowiedzLubię takie komentarze nie znam się, nie jechałem, ale się wypowiem... Zapewne na brak tych 5 koni w górnym zakresie obrotów każdy Kowalski będzie narzekał, a to że lepiej wykorzystano dolny i środkowy czyt(użyteczny) zakres to już błąd i taniocha, jak dasz radę to się tym pociskiem przejedź i wtedy powiedz że jest to krok w tył, trudno coś o motocyklach napisać, jak się prowadzi pociąg/tramwaj panie motorniczy.
Odpowiedz