Ulica i bezdro¿a to twój plac zabaw. Poznaj GASGAS ES 700 i SM 700
Mocny jednocylindrowy silnik o sprawdzonej konstrukcji, właściwości jezdne sprawiające, że uśmiech pojawi się na twojej twarzy już po pierwszym odkręceniu manetki i do tego szczypta hiszpańskiego temperamentu. Niezależnie od tego, czy wolisz jeździć po ulicy, czy wybierzesz bezdroża, GASGAS ma w ofercie dokładnie to, czego szukasz.
Marka GASGAS zawsze słynęła z produkcji motocykli trialowych i do ekstremalnej jazdy w terenie. Wraz z modelami ES 700 i SM 700 wkracza na nowy poziom zabawy, ponieważ z homologacją drogową możecie zajechać znacznie dalej. Choć dzieli je zastosowanie, to są połączone bazą technologiczną oraz sprawdzonym, jednocylindrowym silnikiem. Z modelem dual-sport ES 700 możesz wjechać niemal wszędzie tam, gdzie sobie wymarzysz, a SM 700 to maszyna klasy supermoto, dzięki której każdy zakręt będzie emocjonującą przygodą.
Jeden cylinder, wiele możliwości
Nie jest tajemnicą, że silnik użyty w motocyklach GASGAS ES 700 i SM 700 to konstrukcja pochodząca z Austrii. To oznacza, że możecie liczyć na dużo dobrej zabawy w najlepszej jakości wykonaniu. Motor ma pojemność 692,7 cm3. Maksymalna moc wynosi 74 KM i jest dostępna przy 8000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy to aż 73,5 Nm przy 6500 obr./min.
Na tym jednak atrakcje się nie kończą. Sześciobiegowa skrzynia ma dwukierunkowy quick shifter, dzięki któremu skupisz się wyłącznie na dobrej i bezpiecznej zabawie. Dzięki elektronicznej przepustnicy możesz precyzyjnie dozować gaz i masz wszystko pod kontrolą. Silnik ma długie interwały serwisowe, które wynoszą aż 10 tys. km.
Mocny zawodnik
GASGAS ES 700 i SM 700 bazują na ramie wykonanej z rur ze stali chromo-molibdenowej. Model ES 700 waży zaledwie 146 kg, a SM 700 jedynie 148,5 kg. Rama jest sztywna i ma doskonale dopracowaną geometrię. Ramę pomocniczą wykonano z kompozytu i ukryto w niej zbiornik paliwa. Dzięki temu można było zastosować całkowicie płaską i długą kanapę oraz zapewnić odpowiedni rozkład masy.
Zawieszenie to konstrukcja równie doskonała jak silnik. W modelu ES 700 zamontowano widelec i amortyzator WP XPLOR, a w SM 700 są komponenty WP APEX. W obu przypadkach możecie liczyć na pełną regulację. Ustawianie przedniego zawieszenia jest możliwe bez użycia narzędzi. Koła mają średnicę 21" z przodu i 18" z tyłu w ES 700 oraz 17" z przodu i z tyłu w SM 700.
Zabawa pod kontrolą
Żeby zabawa była dobra, to oczywiście musi być bezpieczna. GASGAS zadbał również o tę kwestię. W obu modelach za hamowanie są odpowiedzialne komponenty marki Brembo. W SM 700 jest czterotłoczkowy zacisk radialny z przodu i jednotłoczkowy pływający z tyłu. W ES 700 zamontowano terenowy dwutłoczkowy zacisk Brembo. Przednia tarcza hamulcowa ma średnicę 300 mm w ES 700 i 320 mm w SM 700, a z tyłu w obu modelach jest tarcza o średnicy 240 mm.
Układ ABS pochodzi od firmy Bosch i ma funkcję działania w zakrętach. Na dodatek możesz go wyłączyć dla tylnego koła. Wystarczy, że w ES 700 wybierzesz tryb OFF-ROAD, a w SM 700 tryb SUPERMOTO. Oprócz tego w obu modelach jest jeszcze tryb jazdy STREET. Ostatni element elektronicznej układanki to kontrola trakcji z możliwością wyłączenia.
GASGAS ES 700 i SM 700 to maszyny idealne dla tych, którzy poszukują mocnych wrażeń i oczekują wysokiej jakości komponentów. Jeżeli nie uznajesz kompromisów, to musisz zajrzeć do jednego z pięciu salonów hiszpańskiej marki i poznać jej temperament na własnej skórze.
A jeśli jesteś fanem odkręcania gazu, możesz wziąć udział w naszym konkursie i wygrać prezenty świąteczne od GASGAS.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze