Turystyczne BMW S1000RR - nowe plotki z Niemiec
Jak donosi niemiecki magazyn Motorrad, BMW pracuje aktualnie nad turystyczną wersją swojego flagowego superbike'a S1000RR. Nie powinno być w tym nic zaskakującego. Platforma "S" przyniosła bawarskiemu koncernowi sporo zysków i zachwytów, a niedawno na rynek wkroczył naked S1000R. Jest jednak jedna rzecz, która nakazuje wytężyć zainteresowanie. Otóż plotki mówią o motocyklu w stylu... Ducati Multistrady 1200. Wg Motorrad turystyczne S1000RR ma być połączeniem, zupełnie jak Multistrada, czterech motocykli w jednym oraz być wyposażonym w wyższe zawieszenie charakterystyczne dla klasy Adventure Sport.
Na zdjęciu widzicie projekt koncepcyjny i koncepcyjna jest również nazwa - BMW S1000F. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy BMW zdecyduje się na wprowadzenie takiego motocykla do oferty. Na pierwszy rzut oka takie posunięcie mogłoby wywołać nieco zamieszania w ofercie BMW, ale zastanówmy się chwilę. Linia GS'ów jest tak ustabilizowana, że bardzo mało prawdopodobne jest, aby koncern strzelił sobie w kolano. Tym bardziej, że jeśli S1000F powstanie, na pewno będzie wyposażone w zawieszenie w specyfikacji drogowej, podobnie jak w 17 calowe obręcze.
Wszystkie te dywagacje na chwilę obecną można potraktować jako plotki. Pamiętajmy jednak, że kilka miesięcy temu dokładnie tak samo traktowaliśmy nakeda S1000R. Wzbogacenie oferty poprzez ekspansję motocykli "S" wydaje się sensowne. Skoro w taki sam sposób rozszerzano motocykle z rodziny "K" oraz "R", to dlaczego nie robić tego ze sprzętem, który systematycznie pokonuje swoją konkurencję od 2009 roku?
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeeee, s³abo - mysla³em, ze po prostu do sciga dodadz± tylko te wielkie metalowe kufry z gs-a...
OdpowiedzOby tylko nie to samo cudowne zawieszenie.
OdpowiedzNiech tam lepiej sie wezma za K1600R i S. Z tego silnika smialo mozna zrobic ponad 200KM i pokazac ZZRom i Hayashitom gdzie jest ich miejsce.
OdpowiedzA jak opanuj± dla przeciêtnego Hansa t± moc ? Hans by to kupi³ ? Na tym siê nie zarobi na Hansie. Hans ma prze¿yæ.
OdpowiedzNiemcy i austriacy zgarniaja coraz to nowe segmenty rynku, a japoncy co chwile wypuszczaja potworki w stylu v-strom 1000, gratulacje dla europejczykow. W sumie to bardzo dobrze, po co mamy nasze ...
OdpowiedzDlaczego uwa¿asz, ¿e V-Strom 1000 jest, a w³a¶ciwie to bêdzie, bo chyba ma³o kto go ju¿ widzia³ na ¿ywo potworkiem? Na podstawie zdjêæ uwa¿am, ¿e to bardzo ³adny motocykl, a ostatni test w Motocyklu potwierdza, ¿e te¿ ¶wietnie je¼dzi. Oczywi¶cie masz prawo do swojej opinii, z któr± ja siê jednak ca³kowicie nie zgadzam :) Pozdrawiam.
OdpowiedzObudz sie czlowieku, na tym sprzecie mozna juz na targach sie przymierzyc....
OdpowiedzWg mnie rowniez nowy vstrom to porazka stylistyczna a technicznie rowniez nic ciekawego, silnik ten od 12 lat, tylko dodali troche elektroniki. I wyceniaja to na 50 tysi. Jesli ten nowy BMW bedzie kosztowal nawet 60 tys to przepraszam ale wybor jest chyba oczywisty. Honda rowniez produkuje paszkwile a co do kwestii technicznych to wrecz cofaj± siê do ty³u z kazdym nowym modelem. Yamaha ostatnio dopiero cos zaczela tworzyc, zbaczymy na ile starczy im zapa³u. Kawasaki robi ciekawe motocykle, i jako jedyni probuja dotrzymac kroku. BMW powinno teraz stworzyc jakas fajna linie malych moto ok 250cm w dobrej cenie i wtedy bedzie komplet.
OdpowiedzAkurat ta wersja tysi±ca od BMW prezentuje siê ca³kiem nie¼le. Konkurencja z Japonii musi siê ostro wzi±æ do roboty je¶li chce pozostaæ konkurencyjna, bo BMW zagarnia kolejne segmenty rynku.
Odpowiedz