tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki V-Strom 800 2024 ³±czy wszystkie drogi. Uniwersalny sprzêt na ka¿d± okazjê
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki V-Strom 800 2024 ³±czy wszystkie drogi. Uniwersalny sprzêt na ka¿d± okazjê

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.10.06, 09:07 Drukuj

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami Suzuki zaprezentowało model V-Strom 800 w wersji dla tych, którzy w trakcie podróży częściej wybierają asfaltowe drogi. Podobnie jak w przypadku V-Stroma 650 wariant asfaltowy nie ma żadnego dopisku przy nazwie. Jakie zmiany poczyniło Suzuki względem V-Stroma 800DE?

Jak czytamy w komunikacie prasowym, Suzuki V-Strom 800 został zaprojektowany zgodnie z ideą "All Roads Merge", co w wolnym tłumaczeniu oznacza "Łączy wszystkie drogi". Dlatego z jednej strony jego zawieszenie, prześwit i właściwości jezdne nadal będą umożliwiały jazdę w terenie, ale jednak felgi oraz opony wskazują na to, że jednak jest stworzony z myślą o asfaltowej nawierzchni.

NAS Analytics TAG

Suzuki V-Strom 800 otrzymał aluminiowe felgi, ale mają one średnicę 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, więc jest to rozmiar typowy dla motocykli adventure. Z praktycznego punktu widzenia to lepsze rozwiązanie niż zmiana na 17 cali z przodu i z tyłu. Dla porównania, w modelu V-Strom 800DE przednie koło ma średnicę 21 cali. Zastosowane przez producenta opony to Dunlop D614F/D614. Motocykl został pozbawiony osłon dłoni i osłony kolektora wydechowego.

Zawieszenie to widelec Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP z regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz amortyzator tylny Hitachi Astemo (SHOWA) z regulacją napięcia wstępnego i odbicia. Jego konstrukcja została zoptymalizowana do jazdy na asfalcie. Do tego dochodzą nowa stalowa rama i aluminiowy wahacz. Przednia część stelaża została zwężona dla zapewnienia większej ilości miejsca na nogi i ułatwienia jazdy na stojąco. Siedzisko jest o 30 mm niżej niż w modelu z oznaczeniem DE, a masa została zmniejszona o 7 kg.

Motocykl jest napędzany tym samym co V-Strom 800DE silnikiem o pojemności 776 cm3 i maksymalnej mocy 84 KM. Na pokładzie mamy też pakiet elektroniki, który obejmuje quick shifter z działaniem w górę i w dół, zmienne tryby jazdy A, B i C, system kontroli trakcji, Easy Start System oraz asystenta ruszania. Informacje są wyświetlane na ekranie TFT o przekątnej 5 cali.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê