Pirelli Diablo Corsa III - moc pod kontrol±
Has³o reklamowe Pirelli g³osi - moc jest niczym bez kontroli. To ¶wiêta prawda, dlatego wraz z nadej¶ciem totalnie nowych Pirelli Diablo Corsa III nie ma obaw, wszystko jest pod najlepsz± kontrol±.
Z toru na ulicê
Tak mo¿na napisaæ o jakimkolwiek motocyklu sportowym, ale bli¿ej prawdy bêdziemy pisz±c o tych w³a¶nie oponach. Pirelli jest obecnie g³ównym i jedynym dostawc± opon dla zespo³ów serii WSBK i WSS. Jak ogromny jest to poligon do¶wiadczalny, nikogo nie muszê chyba przekonywaæ. Sam fakt, ¿e mo¿na zebraæ dane z piêciu ró¿nych marek motocykli, które s± uje¿d¿ane przez oko³o 30 ró¿nych kierowców, powinno daæ klarowne wyobra¿enie w temacie zbieranych do¶wiadczeñ.
Oponê Pirelli Diablo Corsa III testowa³o wielu kierowców je¿d¿±cych w ubieg³ym sezonie WSS, bo w³a¶nie w tej serii nie mo¿na je¼dziæ na slickach, co zosta³o skrzêtnie przez Pirelli wykorzystane do testów przysz³ego produktu finalnego. Efekt jest doskona³y. Opona zaprojektowana trzystrefowo, czyli tak, ¿e sk³ad mieszanki i twardo¶æ gumy jest ró¿na na ca³ej szeroko¶ci bie¿nika, a strefy te s± rozstawione pod k±tem konkretnych wymagañ dla danej szeroko¶ci. Wiadomo, ¿e inaczej opona pracuje, gdy jedziemy na wprost, a inaczej w pe³nym z³o¿eniu.
Dla Kowalskiego
Jak podaje samo Pirelli, nowa opona jest przeznaczona dla normalnych, codziennie je¿d¿±cych motocyklistów, którym zapewni doskona³± przyczepno¶æ i spor± dozê bezpieczeñstwa przy umiarkowanym zu¿yciu. Jako opona do motocykli typu Supersport nadaje siê te¿ doskonale do jazdy po torze, czy to w ramach treningu czy ostrzejszego ¶cigania. Przyk³adowe zdjêcie pokazuje, w jak niewielkim stopniu zostaje ona zu¿yta po ca³odniowej sesji na torze wy¶cigowym. Warto te¿ nadmieniæ, ¿e opona nie by³a za³o¿ona na byle dychawiczny motorek, tylko na Suzuki GSXR 1000 K6. Jak wiadomo, ta maszyna nie ma najmniejszych problemów, by stargaæ gumê do stanu kapci naszego dziadka.
Du¿ym plusem Diablo Corsa III s± te¿ ceny. Oczywi¶cie nie s± tanie jak barszcz, ale w porównaniu z oponami konkurencji, wypadaj± na relatywnie tanie. Najlepsza wiadomo¶æ jest chyba taka, ¿e ju¿ teraz s± one dostêpne w punktach dealerskich Pirelli na terenie ca³ego kraju.
Ceny i rozmiary:
Przód - 120/65 - 751z³
120/70 - 786 z³
Ty³ - 180/55 - 1080 z³
190/50 - 1119 z³
190/55 - 1145 z³
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzetez ich wypróbuje :)
Odpowiedzlatam na tych diablo corsa 3 od 2008 dobrze trzymaj± winkiel polecam
OdpowiedzJutro zamawiam komplet tych Pirelli, jak nie bêd± ¶wietnie to pojadê z Wami - my¶lê tu o tych co napisali ten artyku³ :)
OdpowiedzTroche ma³o tych informacji. Przyda³oby siê wiecej i jakie¶ porównania.
Odpowiedzheja powinniscie dac wiecej motocykli heja
Odpowiedz