Na ulicy nie trzeba siê zwieszaæ na motocyklu?
Na zdjęciach szkoleniowych prowadzonych dla motocyklistów jeżdżących tylko po drodze słychać często pytanie po co mają uczyć się "zwieszania" na motocyklu i takiego pokonywania zakrętów, aby zachować najmniejszy możliwy kąt pochylenia. Poniższe wideo jest odpowiedzią na tak postawione pytania.
Kierowcy nie zabrakło przyczepności. Zabrakło mu dostępnego kąta pochylenia. Suma wszystkich błędów w planowaniu zakrętu i w pracy ciałem na motocyklu doprowadza do sytuacji w której operator Hondy wylatuje z zakrętu, w którym teoretycznie nic nie powinno mu zagrozić.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeZ uwagi na pytania do redakcji i komentarze wyja¶niamy ;) Kierowca wchodzi za wcze¶nie w zakrêt. To zmusza go do zacie¶nienia zakrêtu w jego szczycie. Przy pozycji za kierownic± jak± widaæ dobrze z...
OdpowiedzFilm nic nie pokazuje ni¿ to co widaæ z kamerki na kasku .Zbli¿a³a siê bariera ,by³o za szybko ,a gosæ nie ogarn±³by nawet simsona...poprostu kolejny gniot wyci±gniety z sieci
OdpowiedzFilm pokazuje bardzo du¿o, problem w tym ¿e ty niczego nie potrafisz tutaj zauwa¿yæ.
Odpowiedz"CBRyder5 dni temu The exhaust caught the ground cause the rear to slip out.'" Je¿eli przy 70 km/h na drodze publicznej przecieramy wydechem to chyba mamy problem z pozycj± na motocyklu. Nawet na rampach z ograniczeniem do 40 km/h mo¿na jechaæ 80 km/h i niczym nie przycieraæ.
OdpowiedzZ ca³± pewno¶ci± by³o by mniej F*** gdyby mia³ odpowiednie obuwie i spodnie. Jak by nie patrzeæ schodziæ na kolanko w d¿insach to nic m±drego.
OdpowiedzZ jednej strony mowa o zwieszaniu i jak najmniejszym k±cie zej¶cia, z drugiej mowa o "krawêdziach strachu" i zamykaniu opony a przecie¿ te techniki siê wykluczaj± je¿eli nie jeste¶my Rossim. Go¶ciu...
OdpowiedzW tym przypadku faktycznie "zabra³o opony" przez brak pochylenia. Ale... na wielu zakrêtach brakuje widoczno¶ci, któr± zwieszanie jeszcze bardziej ogranicza. My¶lê, ¿e pozycjê na zakrêcie trzeba ...
OdpowiedzCo on zrobi³? Jecha³ do¶æ stabilnie i nagle go zabujalo i zwalil siê do ¶rodka? Za bardzo zwolni³? Hamowal?
OdpowiedzZamiast zawiesiæ siê z motocykla to on jeszcze na niego "wszed³" przez co opona siê skoñczy³a albo kat by³ ju¿ tak du¿y za zacz±³ trzeæ takimi walkami jakie s± w seryjnych setach przez co podbi³o motocykl i straci³ on trakcie :)
Odpowiedzczyli za bardzo sie z³o¿y³ ?
Odpowiedzza ma³o siê z³o¿y³, nie poszed³ bardziej do do³u, tylko zacz±³ siê wycofywaæ
Odpowiedz