Motocykl elektryczny Ultraviolette F77 doczekał się aktualizacji. Jakie nowości wprowadza wersja Mach 2?
Marka Ultraviolette przedstawiła nową odsłonę swojego modelu F77, który jest połączeniem nakeda i motocykla sportowego. Ultraviolette to startup z Indii, w który zainwestował m.in. koncern TVS, będący chociażby nowym właścicielem marki Norton. Motocykle tej marki zaprezentowano także podczas targów EICMA 2023.
Ultraviolette F77 Mach 2 nie zmienił się pod względem wizualnym, chociaż pojawiły się nowe wersje kolorystyczne. Są 3 motywy przewodnie - Laser, Shadow oraz Airstrike i każdy z nich ma dodatkowo 3 kolory, co razem daje nam 9 różnych malowań, ale przecież nie o kolory tu chodzi, a przynajmniej nie do końca.
Szkolenie i jazdy testowe dla fanów offroadu! Zapisz się, to już w ten weekend
Już 18 maja 2024 na toruńskim torze motocrossowym odbędzie się event Yamaha Off-Road Day dedykowany miłośnikom jazdy terenowej. W trakcie imprezy obędzie się prezentacja najnowszej Yamahy WR250F, spotkanie i jazdy pokazowe zawodników AF Motors Yamaha Racing Team
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>Motocykl będzie występował w wersji podstawowej z baterią o pojemności 7.1 kWh oraz w wersji Recon z baterią o pojemności 10.3 kWh. W tej drugiej zasięg wzrósł do 323 km, ale stało się to kosztem nieznacznego pogorszenia przyspieszenia. Prędkość maksymalną zwiększono do 155 km/h. Ładowanie od 20 do 80 proc. w wersji podstawowej trwa 3 godz., a w Recon - 5 godz. Z szybką ładowarką wartości te wynoszą odpowiednio 1,5 i 2,5 godz.
Ultraviolette F77 Mach 2 jest złożony z tych samych komponentów co pierwsza generacja, ale pojawiły się zmiany w systemach bezpieczeństwa. Kontrola trakcji ma 4 poziomy ustawień, system kontroli hamowania silnikiem ma 10 poziomów ustawień, a na pokładzie jest też system kontroli stabilizacji toru jazdy. Zmieniono też gniazdo ładowania, które jest częściowo wykonane z aluminium, a dotychczas było zrobione z tworzywa sztucznego.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze