Obecna koncepcja narodzi³a siê w 2008 roku, a inspiracj± by³ telefon komórkowy Sony Erickson. Mówi±c ¶ci¶le telefon pos³u¿y³ za wzór malowania. Chodzi³o o to, by kolorystycznie motocykl przypomina³ wk³ad do o³ówka. W bardzo szczup³ej sylwetce motocykla dominuje szary, by nie powiedzieæ grafitowy mat. Akcentami o¿ywiaj±cymi sylwetkê jest po³yskliwy czarny lakier kryj±cy ma³y zbiornik paliwa, bia³y reflektor i ¿ó³ta kierownica. Autorem malowania wykonanego wed³ug projektu Irka jest Przemek Drozd. Ostatnia modernizacja Irkowego choppera nie ogranicza siê bynajmniej do samego malowania. Bez zmian pozosta³ jedynie silnik i rama. Maszyna toczy siê obecnie na wiêkszych, ale za to wê¿szych ko³ach. Na przedniej feldze o ¶rednicy 21 cali spoczywa w±ska opona Avon Speedmaster. Z ty³u na osiemnastocalowej feldze zamontowano oponê Firestone o szeroko¶ci 3,5 cala. Rolê prowadzenia przedniego ko³a przej±³ d³ugi widelec Springer o k±cie zwiêkszonym o kilka stopni w stosunku do g³ówki ramy.
Galeria pochodzi z artyku³u:
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeJa tam widzê dwa cylindry, to stary silnik od Harleya, o ile siê nie mylê.
Odpowiedz