Honda RS 750 model 2010
Honda RS 750 jest cruizerem zaprojektowanym po to, żeby dawać przyjemność z jazdy
Honda nie pojawiła się na targach EICMA, ale nie przeszkodziło jej to w prezentowaniu nowych modeli. Honda RS 750 jest cruizerem zaprojektowanym po to, żeby dawać przyjemność z jazdy. Ma się lekko i łatwo prowadzić, wygląda klasycznie, a do tego nadaje się do użytku codziennego.
Nową RS 750 napędzał będzie znany z innych modeli Hondy silnik V-Twin o pojemności 745 ccm z rozrządem typu SOHC i trzema zaworami na cylinder. O skuteczne wytracanie prędkości dbać będzie układ hamulcowy wyposażony w tarczę o średnicy 296 mm i dwutłoczkowy zacisk z przodu oraz w bęben z tyłu. Motocykl dostępny będzie w szarym, metalicznym lakierowaniu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeHonda Sportster 883 :) A po drugie ... bębnowy tylny hebel? Sportster 883 w chwili debiutu, czyli 23 lata temu w roku 1986, miał tylny hamulec tarczowy. Chyba, że ustalą cenę na poziomie 2000 $ :)
OdpowiedzNa prawdę potrzebujesz mega hebli do takiego sprzęta?
OdpowiedzTak, jak będę jechać (nawet stówę) i mi wyjedzie auto z podporządkowanej.. tym bardziej, że to ciężki motocykl i że ma spory nacisk na tylną oś przy hamowaniu (nie jak w sportowym - praktycznie tylko na przednie koło).
OdpowiedzKolego, wszystko w motocyklach jest policzone, w tym sprawność hamulców. Jeśli jest tam bęben to znaczy ze ktoś sprawdził czy on działa odpowiednio. Tu nie ma miejsca na przypadki. Dozowalnośc jest słabsza niz w tarczowce, ale siła hamowania nie mniejsza.
OdpowiedzA nie prościej nie wsiadać na motór? ;)
Odpowiedz"A po co się zatrzymywać?" mawiają :) Tu nie chodzi o to czy potrzebne, ale o to, że 23 lata temu wibrujący jak radziecki wentylator motocykl już miał tylną tarczę.
Odpowiedz