Honda CBR 600 RR kontra Triumph Daytona 675
strony: 1 2 3 4 Następna strona »
Dwie różne koncepcje, dwa różne sposoby myślenia zorientowane na jedyny możliwy do przyjęcia wynik - zwycięstwo
Na konfrontację tych dwóch motocykli czekałem z niecierpliwością. Obie maszyny przedstawiają bowiem sobą doskonałość w przyjętej przez siebie formie. Dwie różne koncepcje, dwa różne sposoby myślenia zorientowane na jedyny możliwy do przyjęcia wynik - zwycięstwo.
Z jednej strony mamy tutaj doskonałego czterocylindrowca, którego potencjał ludzie koncernu Honda przekuli na imponującą serię zwycięstw w cyklu World Supersport (Chris Vermeulen 2003, Karl Muggeridge 2004, Sebastian Charpentier 2005 i 2006 oraz Kenan Sofuoglu 2007). Nie zapominajmy także, że to właśnie Honda jest autorem koncepcji silnika R4, usytuowanego poprzecznie w stosunku do kierunku jazdy. Koncepcji ucieleśnionej po raz pierwszy w modelu CB750.
Z drugiej strony mamy przed sobą najsensowniejszą alternatywę dla rzędowych czwórek, jaka w klasie średniej do tej pory pojawiła się na rynku. Daytona 675 to motocykl w przeciwieństwie do japońskich V2 z natury sportowy. Jednocześnie dostępny za bardzo atrakcyjną cenę - w przeciwieństwie do włoskich sportowych V2. Podobnie, jak Honda jest prekursorem budowy motocyklowych silników R4, tak Triumph identyfikuje się z jednostkami R3. Czy jest to recepta na sukces? Wiele na to wskazuje, ale zacznijmy od początku...
Filmy
Pozostałe filmy:
|
strony: 1 2 3 4 Następna strona »
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzewitam. jezdze daytona 600 od poczatku sezonu 2009. :) to nie 675 ale takze triumph. chcialem powiedziec na czym polega roznica miedzy tymi moto. wiec. polega na tym ze bardzo duzo jezdze a nie ...
OdpowiedzW odpowiedzi na Twój komentarz pochwalę się swoją Daytoną 600 - również jeżdżę nią już spory kawałek czasu i opony pode mną zwiedziły trochę asfaltu, a doświadczeń które ten motocykl pozwolił mi zaznać nie zamieniłbym za żadne inne. Nie zgodzę się do końca z tym, że Daytona 600 jest "słabsza" w trasie - wartości książkowe nijak mają się do rzeczywistości, a wystarczy wsiąść na ten motocykl by się przekonać, że ani na drodze, ani spod świateł Triumph nie zostaje z tyłu. Gabarytowo D600 jest większa np. od Fireblade 929 - nie mówiąc o 1000RR - więc dla kogoś, kto ma więcej niż 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obalił wszystkie związane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczają tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze coś, na co zwróciłeś uwagę - indywidualizm i niepowtarzalność. Niektórzy płacą za tuning motocykla jego dwukrotną wartość - kupując Triumpha Daytonę 600 masz niemalże pewność nietuzinkowości swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgiełką angielskiej "royal family" :)
OdpowiedzW odpowiedzi na Twój komentarz pochwalę się swoją Daytoną 600 - również jeżdżę nią już spory kawałek czasu i opony pode mną zwiedziły trochę asfaltu, a doświadczeń które ten motocykl pozwolił mi zaznać nie zamieniłbym za żadne inne. Nie zgodzę się do końca z tym, że Daytona 600 jest "słabsza" w trasie - wartości książkowe nijak mają się do rzeczywistości, a wystarczy wsiąść na ten motocykl by się przekonać, że ani na drodze, ani spod świateł Triumph nie zostaje z tyłu. Gabarytowo D600 jest większa np. od Fireblade 929 - nie mówiąc o 1000RR - więc dla kogoś, kto ma więcej niż 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obalił wszystkie związane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczają tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze coś, na co zwróciłeś uwagę - indywidualizm i niepowtarzalność. Niektórzy płacą za tuning motocykla jego dwukrotną wartość - kupując Triumpha Daytonę 600 masz niemalże pewność nietuzinkowości swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgiełką angielskiej "royal family" :)
OdpowiedzMotory świetne, miło się patrzy. Kapitalne filmiki. :D a wie ktoś może jak sie nazywa piosenka w pierwszym filmiku?
Odpowiedzta piosenka sie nazywa cobra style czy cos takiego
Odpowiedzzajebiste ścigacze
Odpowiedzbrak amortyzatora skretu ? a to co jest ? gratis dostalem w swojej ? http://mierzwin.com/IMAGE_040.jpg
OdpowiedzAmortyzator skrętu wyeliminuje ,,shimmy" !!! Kiedyś nie było tego cuda, ale skoro to wynaleźli to trzeba korzystac !!!
Odpowiedzsuper filmiki i motorki!! respect dla twórców
OdpowiedzHeh a jaki patent z kluczykiem na filmie z hondą :):)
Odpowiedz