Honda CBR 600 RR kontra Triumph Daytona 675
strony: 1 2 3 4 Następna strona »
Dwie różne koncepcje, dwa różne sposoby myślenia zorientowane na jedyny możliwy do przyjęcia wynik - zwycięstwo
Na konfrontację tych dwóch motocykli czekałem z niecierpliwością. Obie maszyny przedstawiają bowiem sobą doskonałość w przyjętej przez siebie formie. Dwie różne koncepcje, dwa różne sposoby myślenia zorientowane na jedyny możliwy do przyjęcia wynik - zwycięstwo.
Z jednej strony mamy tutaj doskonałego czterocylindrowca, którego potencjał ludzie koncernu Honda przekuli na imponującą serię zwycięstw w cyklu World Supersport (Chris Vermeulen 2003, Karl Muggeridge 2004, Sebastian Charpentier 2005 i 2006 oraz Kenan Sofuoglu 2007). Nie zapominajmy także, że to właśnie Honda jest autorem koncepcji silnika R4, usytuowanego poprzecznie w stosunku do kierunku jazdy. Koncepcji ucieleśnionej po raz pierwszy w modelu CB750.
Z drugiej strony mamy przed sobą najsensowniejszą alternatywę dla rzędowych czwórek, jaka w klasie średniej do tej pory pojawiła się na rynku. Daytona 675 to motocykl w przeciwieństwie do japońskich V2 z natury sportowy. Jednocześnie dostępny za bardzo atrakcyjną cenę - w przeciwieństwie do włoskich sportowych V2. Podobnie, jak Honda jest prekursorem budowy motocyklowych silników R4, tak Triumph identyfikuje się z jednostkami R3. Czy jest to recepta na sukces? Wiele na to wskazuje, ale zacznijmy od początku...
Filmy
Pozostałe filmy:
|
strony: 1 2 3 4 Następna strona »
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzewitam. jezdze daytona 600 od poczatku sezonu 2009. :) to nie 675 ale takze triumph. chcialem powiedziec na czym polega roznica miedzy tymi moto. wiec. polega na tym ze bardzo duzo jezdze a nie ...
OdpowiedzW odpowiedzi na Twój komentarz pochwalê siê swoj± Dayton± 600 - równie¿ je¿d¿ê ni± ju¿ spory kawa³ek czasu i opony pode mn± zwiedzi³y trochê asfaltu, a do¶wiadczeñ które ten motocykl pozwoli³ mi zaznaæ nie zamieni³bym za ¿adne inne. Nie zgodzê siê do koñca z tym, ¿e Daytona 600 jest "s³absza" w trasie - warto¶ci ksi±¿kowe nijak maj± siê do rzeczywisto¶ci, a wystarczy wsi±¶æ na ten motocykl by siê przekonaæ, ¿e ani na drodze, ani spod ¶wiate³ Triumph nie zostaje z ty³u. Gabarytowo D600 jest wiêksza np. od Fireblade 929 - nie mówi±c o 1000RR - wiêc dla kogo¶, kto ma wiêcej ni¿ 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jako¶æ wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obali³ wszystkie zwi±zane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczaj± tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze co¶, na co zwróci³e¶ uwagê - indywidualizm i niepowtarzalno¶æ. Niektórzy p³ac± za tuning motocykla jego dwukrotn± warto¶æ - kupuj±c Triumpha Daytonê 600 masz niemal¿e pewno¶æ nietuzinkowo¶ci swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgie³k± angielskiej "royal family" :)
OdpowiedzW odpowiedzi na Twój komentarz pochwalê siê swoj± Dayton± 600 - równie¿ je¿d¿ê ni± ju¿ spory kawa³ek czasu i opony pode mn± zwiedzi³y trochê asfaltu, a do¶wiadczeñ które ten motocykl pozwoli³ mi zaznaæ nie zamieni³bym za ¿adne inne. Nie zgodzê siê do koñca z tym, ¿e Daytona 600 jest "s³absza" w trasie - warto¶ci ksi±¿kowe nijak maj± siê do rzeczywisto¶ci, a wystarczy wsi±¶æ na ten motocykl by siê przekonaæ, ¿e ani na drodze, ani spod ¶wiate³ Triumph nie zostaje z ty³u. Gabarytowo D600 jest wiêksza np. od Fireblade 929 - nie mówi±c o 1000RR - wiêc dla kogo¶, kto ma wiêcej ni¿ 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jako¶æ wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obali³ wszystkie zwi±zane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczaj± tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze co¶, na co zwróci³e¶ uwagê - indywidualizm i niepowtarzalno¶æ. Niektórzy p³ac± za tuning motocykla jego dwukrotn± warto¶æ - kupuj±c Triumpha Daytonê 600 masz niemal¿e pewno¶æ nietuzinkowo¶ci swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgie³k± angielskiej "royal family" :)
OdpowiedzMotory ¶wietne, mi³o siê patrzy. Kapitalne filmiki. :D a wie kto¶ mo¿e jak sie nazywa piosenka w pierwszym filmiku?
Odpowiedzta piosenka sie nazywa cobra style czy cos takiego
Odpowiedzzajebiste ¶cigacze
Odpowiedzbrak amortyzatora skretu ? a to co jest ? gratis dostalem w swojej ? http://mierzwin.com/IMAGE_040.jpg
OdpowiedzAmortyzator skrêtu wyeliminuje ,,shimmy" !!! Kiedy¶ nie by³o tego cuda, ale skoro to wynale¼li to trzeba korzystac !!!
Odpowiedzsuper filmiki i motorki!! respect dla twórców
OdpowiedzHeh a jaki patent z kluczykiem na filmie z hond± :):)
Odpowiedz