Ducati Hypermotard 1100 Evo oraz Evo SP
Ducati zapowiada wprowadzenie do sprzeda¿y nowych wersji Hypermotard 1100
Na targach EICMA w Mediolanie mo¿na by³o je zobaczyæ, a teraz Ducati oficjalnie potwierdza, ¿e od grudnia Ducati Hypermotard 1100 Evo oraz Evo SP bêd± dostêpne w sprzeda¿y.
Hypermotard 1100 Evo charakteryzuje siê 172 kilogramami wagi na sucho. Jest ona o kilka kg mniejsza, ni¿ w zwyk³ym modelu, dziêki zastosowaniu l¿ejszych elementów przy budowie podwozia. Z przodu znajdziemy widelec Marzocchi o przekroju 50 mm z mo¿liwo¶ci± pe³nej regulacji, natomiast z ty³u bêdzie to produkt marki Sachs.
Silnik to najnowsza ewolucja projektu „Desmodue". Jest w stanie wyprodukowaæ 105 Nm przy 5 750 obr/min, oraz 95 KM przy 7 500 obr/min. Jednostka jest delikatnie mocniejsza od poprzedniej wersji. Owiewki wygl±daj± tak samo, jednak dosta³y nowe malowanie oraz wytworzone s± w nowym procesie odlewania, który pozwala na obni¿enie ich wagi przy jednoczesnym zwiêkszeniu odporno¶ci na uderzenia.
Hypermotard 1100 Evo SP w porównaniu do Evo ma wy¿ej osadzone siedzisko, oraz zawieszenie Ohlinsa z przodu i z ty³u, oczywi¶cie z mo¿liwo¶ci± pe³nej regulacji. Evo SP ma równie¿ wiêkszy prze¶wit oraz lepsze hamulce, zaciski pochodz± z Ducati 1198. Felgi od Marchesini wygl±daj± podobnie, jak Evo, lecz s± l¿ejsze. Hypermotard 1100 Evo oraz Evo SP bêd± dostêpne w salonach Ducati w grudniu.
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeHypermotard to typowy FUNBIKE. ¦wietnie nadaje siê do miasta solo i z pasa¿erem, ale równie¿ na wypady poza nie. Najbardziej to chyba lubi latanie po winklach. Brzydki nie jest tak¿e na dyskotekê ...
OdpowiedzMotocykl wygl±da na Supermoto, wiêc mi siê wydaje, ¿e jest na szosê i na ma³y teren. Ale to tylko moja opinia.
OdpowiedzOn tak sie nadaje w teren (jakikolwiek) jak ja do orkiestry dêtej...
OdpowiedzJakie przeznaczenie ma ten motocykl ? Moze mi ktos powiedziec, bo z jego sylwetki doscy trudno odgadnac :/
Odpowiedz