Derbi GPR 125 na 2009
Rasowy sportowiec w mniejszej wersji
Motocykle klasy 125 stają się coraz bardziej popularne. W przyszłym roku zobaczymy kolejnego przedstawiciela tego segmentu, czyli Derbi GPR 125 4T. Ten mały sportowiec na 2009 otrzymał ciekawą i bardzo agresywną stylistykę, nowe zawieszenie oraz silnik.
Przednie zawieszenie to 40 mm widelec typu USD, rekordzista w tej klasie. Z tyłu znajduje się asymetryczny wahacz. Producent twierdzi, że te rozwiązania pochodzą prosto z motocykli wyścigowych.
GPR jest napędzany jednocylindrowym, czterozaworowym, czterosuwowym silnikiem. Jednostka produkuje 15 KM. Motocykl wyposażono w 13 litrowy zbiornik paliwa. Derbi pali około 4,2 litra benzyny na 100 km, tak więc od tankowania do kolejnej wizyty na stacji powinien przejechać mniej więcej 300 km. Oczywiście maszyna spełnia normę EURO III. GPR dostał również pojedynczą 300 mm tarczę hamulcową z radialnymi czterotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 218 mm tarczę z pojedynczym zaciskiem z tyłu.
Derbi wygląda jak mniejsza wersja naprawdę sportowej maszyny. Jest agresywny i niewątpliwie może się podobać. Styliści zadbali także o szczegóły. GPR zamiast normalnych wskaźników i zegarów ma wyświetlacz LCD oraz halogenowe światła. Całości dopełnia biało - czarne malowanie i czerwone detale.
|
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeja mam gpr 50 w wersji nude, i powiem szczerze ze lata zwłasza po ostrej zabawie z cylinderem gaznikiem wałem itd itp. daje rade, seryjne 125 co maja 15 km wysiadają
OdpowiedzJezdziłem na takim samym tylko w dwu suwie i 50 pojemności. Osobiście nie uznaje 4t do takich małych pojemności
OdpowiedzOsobiście uważam że, w klasie 125 nie chodzi o nie wiadomo jakie osiągi, ale o sprawne przemieszczanie się po mieście, niewielkie spalanie i wygląd pozorujący dużą pojemność. Nie czarujmy się taka ...
OdpowiedzCzy to koniec epoki? Znana z doskonałych konstrukcji motocykli wyścigowych, pracująca od zawsze z silnikami dwusuwowymi, mająca świetne wyniki w sporcie wyczynowym firma Derbi bierze się za ...
OdpowiedzKolego, 15 KM ma tylko dlatego, że taka jest ustawa. Wychodzący pojazd z homologacją na 125 ccm musi mieć 15 KM inaczej jest to nielegalne i nie mogli by tego sprzedać u dilerów w całej Europie. ...
OdpowiedzKOLEGO MYSL CZASEM GLOWA A NIE ****, TO JEST 4T WIEC PO TYM CALYM ODBLOKOWANIU BEDZIE MIAL I TAK MNIEJ NIZ 20KONI.
Odpowiedzdokładnie 15 KM z 4T to standardowa moc i nie ma co się tutaj czarować że po odblokowaniu będzie miał więcej koni . Jeśli komuś zależy na osiągach 125 to proponuje NSR RS TZR lub Mito - są to motory z silnikami 2T i mocą wahającą się od 28 do nawet 46 koni ale niestety nie mogę one byś sklasyfikowane jako motor na kategorię A1 ;/
Odpowiedzco z tym spalaniem w stosunku do mocy? on tym paliwem pluje w kolektor wydechowy? gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm
Odpowiedz