BMW F800GS Adventure - jeszcze bardziej turystycznie
BMW ogłosiło właśnie, że do produkcji wejdzie nowy motocykl, a raczej mocno zmodyfikowana wersja F800GS, bardzo wszechstronnego turystycznego enduro. Jest to zabieg bardzo popularny w niemieckim koncernie (patrz R1200GS) i możemy być pewni, że pozytywnie wpłynie na i tak ogromne spektrum zastosowań GS-a. Ok, zatem co mamy w zestawie? Przede wszystkim, pojemność zbiornika paliwa wzrosła z 16 do 24 litrów. Przy spalaniu z którym w trasie spokojnie można zejść na poziom 3,5 litra na setkę oznacza to teoretyczny zasięg niemal 700 km na jednym zbiorniku, co robi z BMW super-turystyczne narzędzie. Zmieniono nieco design, dodano wyższą szybę, wygodniejsze siedzenie, szersze podnóżki, gmole, osłonę silnika, stelaż pod aluminiowe kufry i kilka innych drobiazgów.
Najważniejsze jednak są opcje akcesoryjne, których jak wiadomo w przypadku tej firmy lista może mieć kilometr długości. Można zamówić sobie F800 z kontrolą trakcji, ESA II, dodatkowym trybem Enduro (taki sam jak w nowym R1200GS) i wiele innych bajerów, które pomogą w trasie. Taki manewr był kwestią czasu i prawdę mówiąc, BMW trochę się ociągało z wprowadzeniem słowa "Adventure" do F800GS. Szkoda, że nie pogrzebano w silniku, który mimo że jest bardzo dynamiczny, przegrywa pod tym względem np. z Tigerem 800XC. Fakt faktem, jeśli wziąć pod uwagę inne zalety, robi się ciekawie.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzetem bak pod siedzeniem strasznie poszerza tyl, ciekaw jestem jaka jest szerokosc z tymi kuframi, bo dotychczasowy model mial grubo ponad 1 metr, a takie wymiary to jest dla mnie pora¿ka jesli ...
Odpowiedzi takiego kupie jak sie moj zestarzeje
Odpowiedzno w³a¶nie, jaka cena i od kiedy bêdzie dostêpny?
OdpowiedzCena?
Odpowiedz