Aprilia RSV4 2011 - wiêcej mocy i kontrola trakcji
Osiem koni mechanicznych wiêcej, kontrola trakcji oraz ³adniejszy t³umik w RSV4 na rok 2011
Aprilia RSV4 na rok 2011, jak twierdzi amerykañski portal HellForLeather, dostanie 8 koni mechanicznych wiêcej. Stanie siê tak dziêki delikatnemu zwiêkszeniu stopnia kompresji oraz nowym ³añcuszkom rozrz±du. Kolejn± z modyfikacji zapowiedzianych na najbli¿szy sezon jest wprowadzenie kontroli trakcji do motocykli produkcyjnych. Nieznane s± szczegó³y funkcjonowania tego systemu, jednak ma byæ on podobno taki sam jak w Dorsoduro 1200. Oznacza³oby to trzystopniow± regulacjê oraz mo¿liwo¶æ zupe³nego wy³±czenia kontroli. Modyfikacji poddany zostanie równie¿ uk³ad przeniesienia napêdu. Pierwsze trzy biegi bêd± d³u¿sze, natomiast pozosta³e trzy - krótsze. Tylna zêbatka równie¿ dostanie 42 zamiast 40 zêbów.
Bior±c pod uwagê wygl±d zewnêtrzny, RSV4 na rok 2011 nie bêdzie ró¿ni³a siê specjalnie od aktualnego modelu. Jedyn± zmian± stylistyczn± ma byæ zast±pienie ogromnej i krytykowanej przez wielu puszki uk³adu wydechowego. Zamiast tego, pojawi siê znacznie mniejsze i przyjemniejsze zakoñczenie uk³adu. Informacje te nie s± oficjalne oraz nie wiadomo nic wiêcej. Pozostaje wiêc poczekaæ na stanowisko Aprilii oraz na targi motocyklowe w Kolonii lub w Mediolanie.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeNo i widaæ ¿e BMW ruszy³o rynek :) Zobaczymy teraz co Japonia na to odpowie, ale je¿eli nadal bêd± bazowaæ na opini sprzed kilku lat to mog± siê niemile zaskoczyæ.
OdpowiedzJaponia równie¿ cos tam knuje. Daje o tym znac np: Kawasaki! wiadomo ze to BMW by³o tym prowodyrem w ktorym teraz wezmie udzia³ ca³a elita.. pozostaje czekac!
Odpowiedzciekawe ile S1000RR kupili i rozebrali w japoni zeby mieli co kopiowac, bo fakt jest taki ze od dobrych paru lat w japonskich litrach nie ma zadnego znaczacego postepu.
Odpowiedz