Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzezawsze mówię , że z 600 - ki to tylko kupa hałasu ;) zabawa zaczyna się od 1000. 600 ka dobra jak najbardziej na krętym torze, ale przyspieszenie słabizna. Kumpel ma kawę 636 i czy ruszamy spokojnie, czy szybko on zawsze zostaje z tyłu. Nie wiem kto wymyślił taką pojemność w ruchu drogowym, przecież to tylko parę tys. tańsze od topowych motocykli klasy 1000-1400.
Odpowiedzno 180 km to więcej niż 120 ,a co do aventadora to w starciu z 180 konnym motocyklem na długiej prostej typu autobahn i tak wygra aventador idzie pod 350 realne gdzie litr wypruwa sobie flaki przy ledwo 300 .
Odpowiedzod 270 około typowa r1 180 konna zacznie zostawać w starciu z aventadorem , wyjątkiem jak do tej pory była s1000rr która trzyma fason az do 300 km/h tak czy inaczej reguła jest ze sportpowe auta o mocach 600 km + na bardzo długich prostych odcinkach autostrad sa szybsze bo osiagaja wyższy vmax i w ktoryms momencie tak czy owak zaczna odjezdzac gdy niema ruchu oczywiście . ta 600 z zatrzymanego niema szans bo lambo ma 4 buty, z rolki od 100 zacznie zostawać już od 140 albo wcześniej z 180 do 200 aventador potrzebuje 1,5 sekundy gdy k1 prawie 2,5 im wyzsza predkosc tym roznica się będzie pogłębiać vmax realny tej 600 to z 240 może 250 przy dobrych wiatrach .
Odpowiedz