Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzezastanawiam sie ilu z was teoretykow rozwazajacych przewage jezdzenia bez trakcji nad trakcja jechalo tak naprawde now± BMW 1000RR z kontrola trakcji? piszecie, ze syf, ze super jezdzicie i nie mam zamiaru tego komentowac, bo wiadomo.. ilu internetowych trolli, tyle opini, ile modeli motocykli, tyle mamy w Polsce Rossich i Stonerow (przynajmniej za takich sie uwazaja), ktorych byle 15 latek na cbr 125 startujacy amatorsko w zawodach obedzie na dobrych winklach. Napisze tylko tyle, ze poczatkowo rowniez nie moglem sie przekonac ani do ABS, ani do kontroli trakcji i doszedlem do jednego wniosku. jezeli chcesz sie bawic w stunt, to oczywiscie abs i kontrole mozna wyrzucic, ale jezeli jestes normalnym kierowca motocykla, to z kontrola trakcji i abs czujesz sie pewniej, bezpieczniej i szybciej wchodzisz w zakrety (sprawdzone osobiscie). dodam, ze zrobilem na drodze ok 150 tys km (z czego wiekszosc sportowymi litrami), jezdze w rowniez w terenie i w przeciwienstwie do wiekszosci teoretykow jezdze na codzien, a nie siedze na forum i rozwazam :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza