Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 31
Pokaż wszystkie komentarzexenia jesteś blondynką?
Odpowiedztylko na tyle cię stać uzasadnij albo dowiedz że ty nie jesteś ;)
Odpowiedzpewnie nigdy na motor nie siadłaś i masz 10 lat
Odpowiedznajpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?
OdpowiedzAno sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów. Pozdrawiam
Odpowiedzzgadzam się z kolega wyżej :)
OdpowiedzJa też się zgadzam, dobrze gada.
Odpowiedzale jesteś matoł mat naucz się czytać ze zrozumieniem choć to pewnie trudne dla ciebie bo pewnie podstawówkę jeszcze kończysz i skończyć nie możesz
Odpowiedz