Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzetylko trzeba uważać by taki olej (samochodowy) nie był zbyt wysoko wzbogacony w dodatki zmniejszające tarcie - gdyż może to spowodować ślizganie sprzęgła. Poza tym większych różnic nie ma. Np. starsze modele Hondy Civic jeżdżą na 10w40 zarówno w silniku jak i w skrzyni biegów. Mnie nie ma różnicy, czy olej ma narysowany motocykl na etykiecie czy nie. Czasem jest napisane "DO SILNIKÓW" a nie sprecyzowane czy samochodowych czy motocyklowych. Cena się liczy. I parametry.
OdpowiedzJeśli masz suche sprzęgło, to możesz lać samochodowy. Do motocykli z mokrym sprzęgłem (czyli większości) nie polecam, bo możesz bardzo szybko zniszczyć okładziny sprzęgłowe. Czasami nie warto oszczędzać 20zł rocznie bo wymiana tarcz sprzęgłowych wyniesie Cię więcej. Olej to najgorsza rzecz na jakiej można oszczędzać...
Odpowiedz