Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzetak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR?? W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy. Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022
OdpowiedzA dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.
Odpowiedzbo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.
OdpowiedzTwoim zdaniem taki np. Chełkowski albo Kondratowicz lecący w Poznaniu 1.35 to nieogarniające leszcze?
OdpowiedzCarl Foggarty powiedzial ostatnio ze jezeli ktos uzywa TC na drodze (nie na torze) to jest f***ing idiot, a facet chyba wie co mowi ;)
OdpowiedzŁe? Ale co gość chciał przez to konkretnie powiedzieć? Uzasadnił jakoś?
OdpowiedzDobra, chyba już wiem. Faktycznie trzeba być idiotą żeby nie nauczyć się dozować gazu we własnym moto.
Odpowiedz