Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarześwietna maszynka oryginalna została tylko rama, hamulce, piasty i zbiornik, przednie zawieszenie takegawa, kierownice oraz podnóżki firmy ARP CZ, klamki domino, manetki i rolgaz daytona podobnie jak alufelgi 2,5" szerokie a opony mitas 4"/8" szybka puig, siedzenie na styl cafe racer Bazą był silnik hondy 110 (nice) (koszt nowego około 5000zł) do tego silnika założono prawdopodobnie kit Takegawa na 175ccm, a głowica to jedna z najlepszych czyli takegawa super head +R (lepsze są tylko super head+R twin spark i dohc 4v daytony i takegawy) i zapłon irk (lekkie magneto orginalnie waga około 1kg a to magneto ma wagę około 300g) gaźnik mikuni VM28 oraz krucieć o takim samym przelocie, zębatki 18/18 teoretycnie jeśli zostało oryginalne sprzegło oraz skrzynia to motorek przy 11500 rpm (czyli tyle co te motorki osiągają) powinien osiągnąć prędkość około 226km/h ale to tylko teoria albo poprostu 28km to za mało, moim zdaniem sponsor jakim jest cmsnl nie zaszalał i motorek jest w stanie jedynie pokonać o pare km/h rekord
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza