Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeskad masz te dane ktore porównywałes? virago 535 z 80 kg kierowca ma około 160 km/tone dokałdnie tyle samo ile ma ta yamah xv 950 to dane na papierze niewiadomo jak oba sprzety wypadły by mierzone na hamowni wtym samym momencie tak czy owak to praktycznie ten sam przedział osiagów co do vmaxa dane w tabelkach to jedno bo kiedys w virago mogli napisac vmax licznikowy ktory moze miec spore przekłamanie a wspołczesnie do yamahy napsali vmax z pomiarów fotokomórka lub racelogiciem 20 hz wec tego niemozna porównywac dopoki obie maszyny niespotkaja se obok siebie w tych samych warunkach z ytyle sao wazacymi kierowcami ,osiag to jedno jesli ktos ich szuka to wiadomo to priorytet jesli to nienajwazniejsze to jeszcze jest ergonomia zawieszenie hamulce skrzynia biegów spalanie serwis i tu xvmoze wyapsc wieleu dziedzinach lepiej lub gorzej czego niewiem a artykulu niechce mi sie czytac .
OdpowiedzDane, które porównywałem są od XVS950 Midnight Star, który jest cięższy od XV950 (Bolt), więc naturalnie Bolt będzie pewnie wypadał lepiej, ale to wciąż mniej niż oczekiwałbym od silnika 950 centymetrów - nawet w cruiserze. W drugim komentarzu odpowiadam po co mi osiągi.
Odpowiedz