Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzesegment "podroznych enduro" to tak jak suvy - zadnych zalet, chyba ze lans dla gospodyn domowych lub niektorych gejow...ci co jedza po asfalcie, niech kupuja nakedy z małą owiewkaa lub turystyczne a ci, ktorzy zjezdzaja z asfaltu, niech szukaja czegos lekkiego z opona 21 z przodu...ale moze ja sie nie znam...
Odpowiedzmasz swoje priorytety jak każdy ale narzucanie komuś swojeje woli to niezbyt na miejscu ;) moto jak multistarada ma szereg zalet : na prostych dorównuje osiągami sportowym 600 przy w ciemno lepszej elastyczności , na trasie wygodniejsza pozycja za sterami (wyprostowana pozycja ) , no i można wjechać w lekki teren a konkretnie porównując sportowa 600 czy nakeda raczej prędzej skapituluje na piachu itp. niż multistrada i tym podobne wiec tego typu moto ma racje bytu na rynku i jak kazde wymaga odp klienta i tyle wtemacie .
Odpowiedzniedoswoadczonym warto doradzac, zeby nie lykali pomyslow marketingowcow jak pelikany...niech sobie kupuja "enduro", ale zeby nie bylo placzu po zjechaniu z asfaltu, niech biora jak najlzejsze i z opona 21 z przodu...
OdpowiedzW teren wystarczy taki sprzęt: https://www.youtube.com/watch?v=GyN0cRrrFiA
OdpowiedzDokladnie to wszytskim mowie - a malo to ludzi zjechalo swiat na xt 600 albo tt 600 - w tybecie i mongolii to naprawisz i mozesz jechac dalej..
Odpowiedzjak tos chce popylac autobanem 220 non stop to mu polecisz na trase w swiat xt 600 ? no oczywiście ze multistrada .
Odpowiedzprzeciez od samego poczatku piszemy o wyprawach przez duze "W", gdzie czesto zjezdza sie z asfaltu - a nym przypadku kupujesz turystyka i hej...
Odpowiedz