Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeromet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie
OdpowiedzPrzecież Zipp też ma amorki Upside-down i dwie tarcze hamulocowe tak więc nie wiem czym ten Romet pokonuje Zippa :) chyba tym że tam pracujesz hahaha. Czytaj specyfikację pod artykułem. Wczoraj na targach w Warszawie oglądałem Zipp i Rometa to powiem tak ten Naked z Zippa jest fajnie zrobiony i gotowy do jazdy w porównaniu z Rometem. W tej postaci w jakiej jest Romet raczej nie wsiadłbym na niego kiepsko wykończony i wiele mu brakuje jakościowo do tego z Zippa. No chyba że Romet pokazuje prototyp ale na Nakeda kiepsko wygląda po co tyle plastiku??? W Zippie zachowali przynajmniej cechę Nakeda goły to goły jak nazwa wskazuje!!!! W Zippie fajny jest tłumik nareszcie nie chiński oraz wykonanie poszczególnych detali widać w tym dobry smak stylisty. Zobaczymy jak będą się spisywały po przejechaniu kilku tys. km.
OdpowiedzTy jesteś głupi, czy tylko takiego udajesz? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Motor_Bike_Show_Sosnowiec_2010/romet_division_249.jpg.html#top Zipp ma tak samo USD, dwie tarcze, podobne podwozie, a Romet nie ma chłodzenia cieczą. Jak będzie miał chłodzenie cieczą i wtrysk paliwa to będzie kosztował w okolicach 13-15 tysięcy, czyli nie będzie lepszą propozycją.
OdpowiedzWszystko zobaczymy jak będzie cena i jaka będzie jakość wykonania Rometa. Tutaj Zipp zrobił krok w przód, pytanie jak Romet. Czekamy na sprzedaż. Tylko czerwiec, to późnawo... połowa sezonu.
Odpowiedzja tam wieże w ten nasz kaczogród, może polska motoryzacja, przynajmniej w kwesti jednośladów, powstaje z martwych, może jeszcze nie dorośniemy do poziomu japończyków, ale będzie dobrze, jeszcze nie widziałeem na żywo, i do wa-wy mam troche daleko, ale kto morze niech idzie na ogólnopolską II wystawę motocykli i skóterów 19-22 lutego w warszawie, i zda relację z oględzin 249divisiona
OdpowiedzJaka Polska motoryzacja?Ona juz sie nie dzwignie,z rometa zostala juz tylko nazwa a motorki skladaja chinole.Tak wiec odpusc sobie bo nie masz wiadomosci a siejesz propagande.PZ
Odpowiedzjeśli już to "wierze" analfabeto
Odpowiedzbył byś patriotą i poparł patriotyczne wypowiedzia, a nie tylko błędy wytykał
Odpowiedz