Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Poka¿ wszystkie komentarzeprzede wszystkim korzystajcie z takich stron http://www.aerox.pl/ jesli chcecie uzyskac odpowiednie porady na temat aeroxa, jesli chodzi o blokady to najprostsz± do usuniêcia niestety wymagajac± odpowiedniego klucza jest ¶ci±gniecie pier¶cienia z wariatora, efekt natychmiastowy, reszta blokad to ju¿ koszty od kilkudziesieciu zl do kilkuset a nawet ponad tysiaca zl, najwazniejsze to zmieniæ wydech na sportowy cena za nowy od 250-1600zl warto pomyslec czy bedziemy zmieniac cylinder bo wydech powinien byæ mozliwie najbardziej zgrany z cylindrem, seryjny cylinder nie dosyc ze ma mala pojemnosc to jeszcze moc ograniczona wielkosciami i umieszczeniem kanalow dolotowych i wydechowym, najtansza alternatywa rozwiercic kanal wydechowy, kolejna sprawa gaznik, jesli zachowamy 50ccm to wg mnie seryjny wystarczy tylko dajemy wieksza dysze i tu pokusilbym sie o wymiane filtra powietrza na stozkowy, koniecznie zmiencie kruciec pomiedzy ga¼nikiem a blokiem silnika na 20mm bo one sa przewê¿one seryjnie. To chyba wszystko, reszta to ju¿ raczej tuning bo mozna wymieniæ prawie wszystko zwiekszajac po trochu osiagiale trudno to nazwac blokadami.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza