Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeprimo to jest artykuł o "budżetowym motocyklu" więc amorek za 2500 jest świetny, ale nie w tym artykule ;-) a secundo akumulator jest "inny" bo ma być lżejszy bo takie sa wymagania toru wyścigowego.
OdpowiedzDokładnie tak, jak napisał przedmówca. Myślę, że kolejnym artykułem mocno opuścimy Wam szczęki ile da się wycisnąć z fabrycznego zawieszenia. Swoją drogą akumulator który wrzuciliśmy nie jest jakimś no-namem. To Yuasa, ale nigdy nie słyszałem, aby ludzie mieli jakiekolwiek problemy z tymi bateriami. Zresztą w połowie sezonu zrobimy szczere podsumowanie jak to wszystko działa, tyle że musimy zaliczyć kilka wyjazdów na tor, aby zmęczyć konia...
Odpowiedzpowoli...1 AMOR - w momencie publikacji artykułu dziwnym trafem nie było nic o cenie "remontu" amorka-zastrzegłem, ze trzeba poczekać do nastepnego artykułu, zeby chociaz wstepnie ocenic co zrobiono; m.zd. proejkt jest srednio budzetowy jezeli ktos wrzuca w samo sprzeglo 3300! m.zd. w takiej sytuacji na wyjsciu - jezeli dbamy o koszty - powinno sie kupis moto ze sprawnym sprzeglem, bo o takie łatwiej a 2500 (mniej o 800) wrzucic w zawias, bo to w kazdym moto w tej cenie trzeba wymienic, zeby dobrze jezdziło 2.AKU - nie kwestionuje potzreby zbicia wagi, ale autor odniosl sie tez do kryterium niezawodnosci; porównanie do yuasy aku za 120 zł to żart? owszem, jest to moze "yuasa" ale taka sama jak sie ma pralka severin produkowana na wysypisku w srodkowych chinach do miele produkowanej w niemczech w latach 80-tych; rozumiem ze pochwala tegoż jest podyktowana promocją sklepu owiewki24.pl, ktory na pierwszej stronie eksponuje ten produkt.co do aku -chcemy miec lzejszy - b. dobrze,ale nie robmy ludziom wody z mozgo ze za 100 zł....
Odpowiedz