Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzepoco wtakim motocyklu jak k1600 gt dawac przekl±dnie manulana przeciez ten motocykl jest stworzony do tego zeby plynal po autostradzie zeby na nego wsiasc odiwnac i cieszyc sie nieprzerwana dostawa mocy i plynnoscia a nie wajchlowac jak w supersportowej 600 moim zdaniem w takim motocyklu jedyne slsuzne roziwzane to dsg z przelaczeniem na calkowity automat lub najlepiej cvt oczywiscie cvt ma mala wade z tego rpzynajmniej co czytalem sa nia troche wieksze starty mocy wzgledem skrzyni manualnej ale w takim wyapdku na dziale projektowym bierze sie to pod uwage i konstruuje motocykl o odpiwednio wiekszej liczbie kon mechanicznych na wale zeby motoccykl mial docelowe osiagi proste
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza