Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeno to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.
OdpowiedzNo tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO? Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.
Odpowiedzczyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.
OdpowiedzNO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?
Odpowiedz