Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeno oczywiscie ze mozesz temu nie wierzyc, sa rachunki czesci wymienionych oraz wszystkie przeglady ktore mowia o przebiegu, oczywiscie ze nie mozesz rentgenem przeswietlic silnika. jazda testowa pokaze ogolny stan maszyny, zawieszenia czy prace silnika. wiesz ci ktorych podejzewam o klamstwo to niech mi przedstawia rachunki to bedzie ok, oni nic nie maja poza tym ze mi opowiadaja bajki, a tak na marginesie to kto daje sobie ten czas by takie rzeczy dokumentowac. od 1993 wszystkie przeglady i wszystkie rachunki sa do przedstwienia wrazie jak by byla maszyna kiedys sprzedawana :-) nie wiem czy jest wielu co moga taka historie przedstawic ;-)a jak ktos chce byc pewny na 100% niech idzie do salonu i sobie kupi nowy :-)
OdpowiedzMozesz sobie zbierac rachunki za olej i klocki, a w miedzyczasie dwa razy owinac sprzet wokol latarni, wyprostowac mlotem i wiedza o tym ze zmieniales klocki nie sprawi ze motocykl bedzie prostszy. Na to co chcesz ukryc rachunkow nie bedzie. Dlatego sprawdza sie stan, a nie kwity na wegiel.
Odpowiedzzycze ci bys mial szczescie z przyszla maszyna ktora bedziesz kupowal, by byla bez wypadku i zadbana, przeznacz wtedy wiecej znacznie wiecej niz 1000€ by tak bylo :-) a nie np. za Honda Sven Fifty czy Bandit 1200 - 4000zl z przebiegiem 40.000km i seriwisowana od a do z :-) takich nie ma :-)
Odpowiedz