Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeno no brawo nic glupszego napisac juz niiemogłes? w wyscigu liczy sie tylko km/tone ktore wykorzystuje dane przelozenie i wyciegniecie z tej krzywej sredniej w km/tone na danym biegu moment wyznacza moc przy danych obrotach to czy to audi mialoby 1000 nm przy 1000 obr i 700 km czy by mialo 500 nm na wale i 700 km zakaldajac ze szczyt mocy w jednym i drugiim przypadku ktory wykrozystuja przelozenia dajmy na to 5 do 6.5 tys obrotow /min bylby identyczny to niema zadnego znaczenia czy 1000 nm czy 500 nmmialby na papierku to audi bylo szybsze bo przy tych predkosciach juz wieksza role zaczyna odgrywac wartosc mocy bezwzglednej bez masy pojazdu i opory powietrza .
OdpowiedzSam kolego głupoty piszesz. Akurat moment obrotowy przekłada się zdecydowanie na wartość przyspieszenie, ponieważ im większy moment obrotowy tym bardziej płaski przebieg mocy. To powoduje, że po zmianie biegu na wyższy i wejściu silnika na 5 tys obrotów jak piszesz, silnik z momentem 1000 będzie miał np 500 KM, a ten drugi (500 Nm) będzie miał powiedzmy 300. To co piszesz nie miało by znaczenia w przypadku bezstopniowej skrzyni, która by utrzymywała cały obroty z maksymalną mocą. Im większa prędkość to ten moment jest bardziej potrzebny by pokonać opory powietrza.
Odpowiedzaha po 2 to co napsiales to bzdora bo to jaka moc silnik bedzie mial przy 5 tys wcale neizalezy od wartosc momentu na nizszych obrotach?! moga miec taka sama moc przy 5 tys obr/min jeden drug a o takim m przyapdku wlasne psialem bo ten co ma 1000 nm moze mec wykres tak ze ma 1000 tylko do 2 tys obrotow apotem wykres momentu wraz zobrotami spada na tyle ze przy 5 maja taki sam moment powiedzmy po 500 nm i od tego pulapu a raczej dokaldnie rpzy 5 tys maja takie same osiagi i teraz jesli ten rpzyaklodyw silnik co mial w dole 1000 nm od 5 tys obr/min moment zaczne sapdac w atym co mial max 500 nm i trzyma to 500 nm w zakresie 5-6,5 tys to anwet bedzie szybszy proste ale chyba 2 raz powtorzylem to samo co juz napisalem bo napisales glupoty jakies w dragu niewazna jest charakterystyka i dol silnika to sieprzyadje wcodzienniej jezdzie w ragu wzny jest szczyt zakresu obrotow ktory wykrozystuje dane przelozenie a na tym szczycie 500 nm vs 1000 nm silnik to 500 moze byc mocniejszy i szybszy z prostej przyczyny iiinnego rozmieszczenia momentu na sakli obrotow 500 nm wysoko a 1000 nm na samym dole apotem d,pa nm w dol tak ze przy 6 tys masz juz ztych 1000 250 i silnik o mniejszym momencie na papierku ten rpzykaldowy 500 nm okazuje sie duzo lepiej przyspeiszac sciagajac sie na maksa i skoncz pie..... lic za przeproszeniem tzn widze ze sie znasz ale pomnales jeden fakt przebieg wykresu momentu i to ze 1000 nm moze spasc na lep przy wzyszych obrtoach podczas gdy w 500 nm moze se utrzymywac wywokich obrotach zalezne od konstrukcji danej jednostki !!!!!! a co do przekaldni cvt zgadzam sie do cvt pasuja silnik o mozliwie najgorszej charakterysce wykresu mocy bo cvt utrzymuje stale obroty i nawet jak wykres po caloscui jest wygiety w dol to cvt bedzie wybierala ciagle tylko jeden maly punkcic ze szczytu mocy i tym samym wykrozystywalo w 100% potenmcjal jednostki napedowej .
Odpowiedzslepy jestes co napisalem?????????????? przeczytaj ejszcze raz 1000 nm i 700 km przy takim samym szczycie mocy ktore wykrozystuje przelozenie dane jak przy 500 nm 700 km = dokładnie take same osiagi maxymalne napsalem ze maja identyczny wykres w zakresie 5 do 6.5 tys zalozylem ze ten zakres wszytkie rpzelozenia odpowiednio dobrane wyklrozystuja w 1 i 2 przypadku i to ze jeden ma 1000 nm przy 1000 obr/min a durgi 500 przy 4000 nema tu zadnego znaczenia tzn w dragu kedy wykrozsytuje sie ten samzakres obrotow 5-6.5 !!!! nastepnym razem zanim odpowiesz przecyztaj 2 razy co sie przyspieszenie daje moment razy obroty /min auto majace 1000 nm przy 1000 obr/min i 300 nm przy 4 tys obrotow na minute bedzie szlo gorzej niz auto kore ma 500 nm w zakresie 4-6 tys obrotow na minute !!!!!!!!!!!!!1 to tak na amrginesie
Odpowiedz