Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Poka¿ wszystkie komentarzenie¼le wygl±da, nie¼le je¼dzi, a przede wszystkim niewiele kosztuje. Polecam
OdpowiedzNie ma do niego czê¶ci. Mam go ju¿ 2 lata. Kompletny brak czê¶ci. Jedynie szcz±tkowo s± dostêpne np. boczna zabudowa, kawa³ek plastiku za 250 z³, masakra. Do tego pêkaj± plastiki a szczególnie przedni b³otnik. Kupi³em nowy i dalej to samo, wiêc sklei³em na ciep³o. Mechanizm hamuj±cy tylnego ko³a wytrzepany, zaciski nie odbijaj±, wszystko w mechanizmie wyrobione. Silnik dobry, to fakt.
OdpowiedzW opisie motoru http://www.scigacz.pl/Zipp,Pro,125,mistrz,kategorii,A1,12226.html, podaj± ¿e tylna zêbatka ma 44 zêby a to bzdura bo ma 42 zêby. W³a¶nie mam problem z kupnem przedniej i tylnej zêbatki (zu¿yte). Kupi³em tyln± nieoryginaln± na 45 zêbów ale o wiele cieñsz±. Du¿o nie brakowa³o a uda³oby siê za³o¿yæ nowy ³añcuch cudem zdobyty(oryginalny) na dwie zêbatki, ale ³añcuch okaza³ siê ciut za w±ski na dwie. Szlifowaæ mo¿na by³o ale sam na to nie wpad³em, dopiero kto¶ mi powiedzia³, ju¿ po za³o¿eniu. Wiêc je¿d¿ê na zu¿ytej przedniej zêbatce, odwróconej ju¿ nawet, tylnej nowej ale cieñszej i z trzema zêbami wiêcej ni¿ trzeba. £añcucha nie zak³adam nowego bo szybko siê zu¿yje przy cieñszej zêbatce. Co jaki¶ czas (raz na tydzieñ) naci±gam ³añcuch niestety i czekam od dwóch lat na czê¶ci do niego bezskutecznie.
Odpowiedz