Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeniechrzan koleś , bo z fast bike to ty wiesz tyle samo co z reklamówki kawasaki THE END BMW S1000RR hahah chociaż eska na torze łoi to h2 jak chce a na prostej nie jest wolniejsza ,i to jest całe to THE END ( podobnie było w przypadku hondy kiedy wypuścili na rynek honde nc 700 i marketingowcy hondy puścili strasznego faila ze do 140 nc 700 majaca raptem jakos 55 km będzie rpzyspeiszała lepiej niż ich honda cbf 600 kltóra MA 78 KM oczywiście byłą to komkpletna bzdóra napisałem to od razu w pierwszym poscie na ścigaczu a reszta wszyscy w komentach na mnie ze ze honda przecież wie lepiej hahah nc 700 potrzebuje z 50 do 100 jakies 3,5 sekundy gdzie cbf robi to w 2,5 z 100 do 140 nc jakies 6 sekund gdzie cbf robi to w 3,7 sekundy ... ) nie wiem jak autobild ale co do motorrada to ich wyniki na torach testowych sa bardzo wiarygodne i często wygrywają motocykle japońskie czy brytyjskie choć oczywiście w przypadku litrow od paru lat hegemonie prowadzi bmw s1000rr głownie za sprawa silnika który miał przewagę w gornym zakresie obrotow nad rywalami 10-15% chociaż ostatnio się wyrownalo teraz do walki dojdzie wzmocniona r1m wiec może się sytuacja zmienić ,jakos ich propaganda nie sprawia ze bmw k1600 gt uzyskała lepszy wynik w jeździe po okręgu niż jakiś japoński motocykl sportowy itd. oczywiście w pewnych kwestiach mogą być stronniczy ale z grubsza daja rade ,skoro uważasz ze to ma tyle wspólnego z rzeczywistoscia co nic to podaj konkretny przykład .
OdpowiedzNie da sie tego czytac - daj sobie lepiej z pisaniem spokoj, bo tego bełkotu bez interpunkcji nie da sie - bez obrazy - przetrawic...... ps. podejrzewam, ze nie tak dawno wkroczyles w wiek dorosly i jak wielu gimno-i licealistow łatwo sie podniecasz cyferkami w katalogach motoryzacyjnych a to nie jest zbyt wazne - ja z tego powodu, za prawdopodobnie wiekowo moglbym byc twoim ojcem, staram sie zachowac do tego dystans, "koleś"....
Odpowiedztez ma do tego odpowiadający mi dystans próbuje dojść co i jak po prostu ,z polem powierzchni ma pan racje , z tego co jest wnecie dotychczas wiadomo tyle ze h2 ma 195 km mocy tałej na kole w zakresie od 11 do 13 tys obrotow na minute a bmw s1000rr ma szczyt na kole ciut ponad 180 km a stałej sredniej mocy z przłęozenia ma około 180 kmna kole im wyższy bieg tym lepiej bo jest "krutszy" i wybiera bliżej szczytu to samo z polem pod momentem obrotowym zrobiłem symulacje dla predkosci 200 km/h dla h2 przy 12000 obr/min tam ma 114 nm i wychodzi 2576 N na oponie bmw s1000rr ma przy 200 km/h około 12500 obr/min i 97 nm co daje 2283 N na oponie czyli około 12% kawasaki ma więcej siły na oponie tylko ze bmw wraz z kierowca wazy 10% mniej przy zbliżonej aerodynamice będzie bardzo blisko .
Odpowiedzz tym ze wziałem ten sam promien koła tylnego a h2 ma ciut większy co nieco pogorszy jej wynik bo h2 ma rozmiar 200/55 a s1000rr 190/55 jednak nieznajac dokładnej różnicy obrotów pominałem to tymbardziej ze róznica mała ,a no i jeslui h2 ma 195 km na kole bez ram air to producent zaniżył moc katalogowo h2 bo 195 km na kole oznacza pod 220 nma silniku chyba ze pomiar miał jakies błędy w co watpie .
Odpowiedz