Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzenie jest to sprzęt w typie GSa, GS jest cięższy, większy, bardziej gniotsa nie łamiotsa, wyprawy na Kamczatkę i niskooktanowe paliwo z czarnego lądu. Szkoda takiej wypieszczonej Multistrady na takie akcje. Bardziej porównywałbym ją do Triumpha Tigera. Zostawmy to. Ta Multistrada to sprzęt na jaki od dawna czekałem - coś czym można wygodnie pojechać w dwie osoby na koniec Europy a w normalny weekend polatać po okolicznych winklach, ciesząc się jazdą a nie walcząc z masą. Do tego ten sznyt włoskiego motocykla i to serducho V2. Wizualnie no to każdy woli co innego, jeden doceni wysublimowany, włoski design, drugi będzie się zachwycać mydelniczkami w rodzaju nowej GSX1250F...Mi tam się nowa Multistrada bardzo podoba. Największa wada to cena tego motocykla. Ok. 50tyś za wersję zwykłą i 60 za "S" byłbym jeszcze w stanie zrozumieć... PS: w 80% fatalne zdjęcia. Róbcie mniej a lepiej. Albo najlepiej tyle samo a lepiej.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza