Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzenadgorliwość w wyścigu zbrojeń sprawiła że japońskie firmy zjadają w tej chwili własny ogon. zostało im już tylko pocienianie tłoków. ciekawe jak to wpłynie na trwałość takiego motocykla.
OdpowiedzCo Ty dajesz ziom? To właśnie znak, że a) wracamy do klasyki - jeden normalny wydech to poezja. Ten kto wymyślił puszki pod silnikiem powinien zostać pozbawiony klejnotów, o ile w ogóle je kiedyś miał. b) jesteśmy w przełomowym momencie, teraz pojawi się coś nowego, co odmieni rynek. Byle to nie były pomysły typu gladius i inne cieplackie rozwiązania, jakich ostatnio kilka się przez ściga przewinęło... Pocienianie tłoków i zmniejszenie trwałości odbije się tylko na tym, że narwańcy z kasą z komunii i 18tki nie kupią za 10 koła r6 z wypadającą 2, której nie dość, że nie ogarniają to potem nie mają za co utrzymać. Same plusy. Ci, których stać na fanaberię "motocykl" dalej będą nim jeździć. OPA!
Odpowiedz