Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzemultistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.
OdpowiedzZgadza się mam oba motorki :D Multi - to bardzo dobry motorek na nasze boczne, wąskie dziurawe drogi - tam jest ok, na dobre równe, szerokie dwupasmówki i autostrady TYLKO VFR 1200 DCS !!! Tam VFR pokazuje co potrafi. Co do wskaznika poziomu paliwa nie jest źle, owszem przez pierwsze 80 km wskaznik nie opada, ale nie jest tak, że nie jest niedokładny. można się przyzwyczaić i wyczić, że jak przejechałem 250 km to ma jeszce paliwa na 50 w rezerwie - przetestowalem to kilka razy zabierając ze soba 5 l karnister, którego notabene nie użyłem. Multi - MA PODOBNY PROBLEM - najpierw długo komp i wskaznik pokazuje zasięg 340-320 km, by po przejechaniu ok 100 km, gwałtownie pokazać zasięg na poziomie ... 150 km !!! Moim zdaniem jest to wina ukształtowania baków paliwa i nie przygotowania czujnika pozimu paliwado tych motorków, tylko zastosowanie z innych już wcześniej produkowanych ...
OdpowiedzMasz to krzywe nogi jak sr...!
Odpowiedz