Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzemoim pierwszym moto tez jest CBF 600SA i jestem bardzo zadowolony. W tym waszym tescie troszke za duze spalanie wam wyszło pewnie test na torze :) dlatego. Ja jadąc z kolegami w trasę (CBF600, CBR 600 F4, Thundercut 600) zatrzymuje sie co druga stacje benzynową a tempo czasem jest dosyc spore. oczywiście nie zawsze jestem w stanie utrzymywac takie tempo ale motocykl turystyczny nie jest do tego wogóle stworzony do takiej jazdy. jest idealny jako wół roboczy tzn dojazdy do pracy do szkoły wyjazd poza miasto itd.
Odpowiedzsam jezdze CBF 600 i w trasie to moze i spala malo ale po miescie to mi spokojnie zjada 8,5 litra jak nie zaluje gazu. jak sie "tocze" to 7 na setke znika. zeby zejsc do 5 to musialbym ja pchac. ale faktem jest ze motocykl ciezko wytrącić z równowagi i ciezko cos zepsuc:) mam ją trzeci sezon i poza normalną wymianą płynów i naciąganiem łańcucha to nic przy niej nie trzeba było robić. az sam poechalem do mechanika zeby coś znalazł a on mi powiedział zebym przyjechał do niego za 50 tysiecy km to moze cos znajdzie:)
Odpowiedz