Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzemasz swoje priorytety jak ka¿dy ale narzucanie komu¶ swojeje woli to niezbyt na miejscu ;) moto jak multistarada ma szereg zalet : na prostych dorównuje osi±gami sportowym 600 przy w ciemno lepszej elastyczno¶ci , na trasie wygodniejsza pozycja za sterami (wyprostowana pozycja ) , no i mo¿na wjechaæ w lekki teren a konkretnie porównuj±c sportowa 600 czy nakeda raczej prêdzej skapituluje na piachu itp. ni¿ multistrada i tym podobne wiec tego typu moto ma racje bytu na rynku i jak kazde wymaga odp klienta i tyle wtemacie .
Odpowiedzniedoswoadczonym warto doradzac, zeby nie lykali pomyslow marketingowcow jak pelikany...niech sobie kupuja "enduro", ale zeby nie bylo placzu po zjechaniu z asfaltu, niech biora jak najlzejsze i z opona 21 z przodu...
OdpowiedzW teren wystarczy taki sprzêt: https://www.youtube.com/watch?v=GyN0cRrrFiA
OdpowiedzDokladnie to wszytskim mowie - a malo to ludzi zjechalo swiat na xt 600 albo tt 600 - w tybecie i mongolii to naprawisz i mozesz jechac dalej..
Odpowiedzjak tos chce popylac autobanem 220 non stop to mu polecisz na trase w swiat xt 600 ? no oczywi¶cie ze multistrada .
Odpowiedzprzeciez od samego poczatku piszemy o wyprawach przez duze "W", gdzie czesto zjezdza sie z asfaltu - a nym przypadku kupujesz turystyka i hej...
Odpowiedz