Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzekoncepcja artykułu fajna i chętnie poczytam więcej rzeczy w tym stylu. Ale jednak czuje pewien niedosyt, mogliście napisać znacznie więcej np: o dwusuwach w marinistyce bo tam zrobiły znacznie większą kariere niż w motocyklach i poradzono sobie z większością stereotypowych problemów 2t. A co do bezpośredniego wtrysku w 2t to to jest coś w rodzaju świętego graala sporo ludzi to projektowało tylko ani razu nie chciał działać. Co do przyszłości 2t to ja jednak widze ją w czarnych barwach ze względu na normy emisji tlenku węgla2 (CO) oraz węglowodorów - bardzo trudne do przejścia w 2t.... a przynajmniej bez turbo
OdpowiedzProponuję dorzucić do tego silniki modelarskie i te z kosiarek do trawy. Stary, przecież to portal motocyklowy...
Odpowiedzno dobra z tą marinistyką trochę przesadziłem. Ale jest jeszcze wiele rzeczy mogących się przydać nawet kompletnemu laikowi w tym temacie które nie zostały poruszone np: jak ocenić że tego "prawie nowego w idealnym stanie po serwisie" 2t lepiej jednak sobie odpuścić albo coś o tuningu
Odpowiedz