Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarze"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki. "Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.
Odpowiedzkup sobie diesla w automacie :D
OdpowiedzNie lubię ani diesli ani automatów. Ma być benzyna z duża pojemniejszą i mocą bez ekowynalazków i skrzynia w manualu. "prostota jest równa geniuszowi"
OdpowiedzJakbyś miał 4 biegi to byś na autostradzie nie mógł jechać wcale. Od 130 km/h miałbyś dajmy 7000 obrotów i oszalałbyś patrząc na to ile to pali i jak głośno chodzi :)
OdpowiedzCo ty gadasz za głupoty najszybszy bieg czyli 4 byłby tak samo szybki jak 6 w obecnej skrzyni i miał byś takie same obroty i spalanie tyle że jechał byś na biegu nr. 4 a nie na biegu nr. 6 ale dalej był by to najszybszy bieg. Po prostu zamiast biegów 2,3,4,5 (4 biegi) zastosować 2 biegi a bieg 1 i najszybszy zostawić bez zmian.
Odpowiedzaha.to juz wiem .. jednak jestes głupi
Odpowiedz