tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 jaki motocykl kupić jako pierwszy - Artykul - strona 26
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 10356
  2. Forum - 8284
  3. Artykuł - 1323
  4. Giełda - 749
  5. Firmy - 0
  6. Plik - 0

Przygotowanie motocykla do jazdy w terenie

Suzuki RMX450Z przez belke

... na pierwszym etapie zauroczenia jest to zbędne. Mówimy o racjonalnym przygotowaniu sprzętu, jakie ... ... tego jak przygotować motocykl enduro do jazdy w terenie. Sprawa wydawałoby się oczywista, ale jak się ... ... kierowcy, ani dla samej maszyny. Motocykl Jeśli naprawdę chcesz jeździć w trudnym terenie, wybierz do tego ... ... motocykle do jazdy w terenie, tylko do wyprawy turystycznej z opcją zjazdu na drogę szutrową. Gdy twoim ... ... zarejestrowanych motocyklach. Wybór należy więc do was, ważne aby sprzęt był lekki, mocny i skoczny. No i ...

FETA Trip - motocyklem po pięknej Hiszpanii

40 Miejsce Campingowe Madryt z

... języka angielskiego. Zaskakująco, po raz pierwszy podczas podróży, bezinteresownie została zaproponowana ... ... kamienice obok. Jako start przygody z tym niezwykłym krajem obrałem sobie upragniona Pampelunę. Miasto ... ... przed zachodem słońca docieram na rogatki miasta. Po raz pierwszy odnotowuje rekordowo wysokie ... ... problemu z angielskim. Każdy bowiem jako tako chwyta, a młode osoby zazwyczaj płynnie mówią w języku ... ... , ale nie takich jakich znamy w Polsce - akordeon, podbite lewe oko i pudło po kefirze na monety. Tu ...

Motocykle elektryczne - za, a nawet przeciw

wskaznik naladowania akumulatorow z

... wiedzy na temat motocykli elektrycznych. Suche liczby Jako student Politechniki Warszawskiej i pasjonat ... ... okolicach 30-40%). Sam fakt, że właściwie skrzynia biegów jest zbędna, powoduje że na pierwszy rzut oka, te ... ... są ulubieńcami matki natury, nie wspominając już o wodorotlenku potasu, który często występuje jako ... ... dochodzi cena, która w chwili obecnej nie zachęca do nabywania motocykli i samochodów elektrycznych. O tym ... ... teraz powiedzieć, że wypadki podczas deszczu dla motocykli i samochodów elektrycznych, będą miały ...

Motocyklem dookoła świata - Witajcie w Brazylii

around the dream z

... Od redakcji: Bądźmy szczerzy. Podróż motocyklem dookoła świata, ze swoją drugą połówką jest ... ... tym czasie wyjechałem poza drogę i zacząłem stawiać bąki, przynajmniej chciałem. Motocykl zassało ... ... socjalizacji z marką BMW. Wywróciłem motocykl na bok przetargałem go o pół metra i wyjechałem. Oczywiście byłem ... ... skręciliśmy i dojechaliśmy do gospodarstwa, gdzieś po środku niczego. Kiedy dojeżdżaliśmy motocykl, zawinął ... ... oponach jest, opony nie są zaklejone błotem, a miota mną jak po lodzie. Zszedłem z motocykla i sprawdziłem ...

Motocykle testowe w Polsce - traktowane bez miłości

zero motorcycles test rides laguna seca

... serwera. To niby takie proste i oczywiste. Motocykl testowy, jaki można spotkać u dealerów praktycznie ... ... wszystkich marek, to często pierwszy kontakt klienta z marką, z importerem, dealerem. W tym pierwszym ... ... kontakcie jest krótka, ulotna chwila, aby przekonać rzeczonego klienta, że motocykle danej marki są świetne ... ... dziesiątki motocykli testowych. Zupełnie nowych, oraz takich, które mają nawinięte trochę kilometrów. Sam też ... ... kupowałem nowe motocykle w oficjalnych sieciach dilerskich i byłem świadkiem zakupu jeszcze większej ilości ...

Test Yamaha MT-125 i Yamaha R125. Gdy zwykła 125-tka Ci nie wystarczy, czyli 130 km/h bez prawa jazdy na motocykl

Yamaha MT 125 R125 M

... najszybsze motocykle 125 cm3 jakimi miałam okazję jeĹşdzić i jako jedyne zaoszczędziły mi mokrych ... ... pierwszych krokĂłw na motocyklu jest sprzęgło antyhoppingowe z funkcją docisku, ktĂłre ułatwia redukcjÄ ... ... ma długą historię i wszystko w tym motocyklu jest takie, jakie powinno być. Pozycja jest ... ... Motocykle o pojemności 125 cm3 zyskują coraz większą popularność, stwarzając doskonaĹ‚Ä ... ... tylnego zawieszenia, ze 114mm na 110mm. Testy odbywały się w Barcelonie, pierwszy dzień był " ...

Zdobyć Argentynę - motocyklem do Ameryki Południowej

jak na dloni z

... motocyklami. Wymagały już wymiany oleju, filtrów i gruntownego czyszczenia. Kupiliśmy drugi akumulator, na ... ... Od redakcji: Podróżowanie motocyklem. Nawet jeśli poświęcasz swoje życie ściganiu się na torze lub ... ... dół, a obok mnie spora skarpa. Zawracam motocykl i podnosimy jej maszynę, ale przedtem musimy zdjąć ... ... blasku zachodzącego słońca, a kilkanaście kilometrów dalej rozbijamy pierwszy raz namiot w Chile. Trochę ... ... pokój, ale pomimo zgody właściciela i prób upchania motocykli w korytarzu, nie zmieściły się przez drzwi ...

Motocyklem na Bałkany - samotnie na dwóch kołach

gotowy do zakretow z

... 140km a i motocykl był zupełnie inny, ze 100kg lżejszy (DR-Z400S, jedyny jakim dotąd jeździłem zresztą ... ... Belgradzie. Pomysł był taki, że przylatuję na miejsce, pożyczam motocykl w lokalnej wypożyczalni i oddaję po ... ... pierwszego dnia było Sarajewo. Na początku chciałem jechać jak przykazało Google jednak Serb od którego ... ... pożyczyłem motocykl, stanowczo mi to odradził - "Booooriiing!" rzekł, przekonując mnie tym samym ... ... zielonej karty) potrzebuję jeszcze "żółty karton" (pozwolenie na wyjazd cudzym motocyklem za ...

Motocyklem przez Kaukaz - samotna wyprawa na wschód

w Dagestanie z

... motocykl i wrzuciłem pierwszy bieg to zatrzymałem się po 150 km. Cierpię na swego rodzaju chorobę ... ... . To nie jest tak, że ktoś wsiada na motocykl, odkręca manetkę gazu i zaczyna popełniać czyn tzw ... ... to łatwe. Wielogodzinna jazda na motocyklu naprawdę potrafi wykończyć. Niestety tego dnia niebo nie ... ... rana. Namiot zacząłem składać już o godzinie 8, odpaliłem motocykl i wystartowałem... Teraz już ... ... znam życie motocykl stawiało by bokiem, aby finalnie ułożył się w pozycji bocznej ustalonej. Poranny ...

Poskromić Alpy na motocyklu - po raz trzeci

motocyklowe klimaty na Passo Manghen z

... zmienić punkt widzenia o 180 st. To powód pierwszy. Drugi to ten, że z jej szczytu rozpościera się ... ... powtarzasz bezustannie przez około 20-25 min czasu, jaki potrzebny jest do pokonania połowy przełęczy czyli z ... ... Col de la Bonette, która leży na szlaku oznaczonym jako „la plus haute route d' ... ... widać było jaki jest nierówny i dziurawy. Mgła ustąpiła, pojawiły się uśmiechy na twarzach. Jeszcze tu ... ... . I ledwo odstawiliśmy motocykle do garażu, już zaczęłam tęsknić za francuskimi przełęczami. Tak więc ...