Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 41
Pokaż wszystkie komentarzejak mi ktoś pokaże TL1000S co wychodzi z winkla na drugim/trzecim biegu na kole z gaz uto mu zrobię laskę. Mam TL1000R i to dłubniętą, zmienioną geometrię zawieszenia (krótszy rozstaw osi od fabryki) poprzez inny amor z tyłu, do tego 3 zęby więcej z tyłu, TRE, przeloty i drugi bieg z gazu to jest już szarpanie. Jedynka lciutko i fakt - leci do pionu. Ale inne biegi ze sprzęgła trzeba strzeli to od razu wstaje. TL1000S nie jest aż taki głupi :) Cagiva raptor 1000 ze swoją którką skrzynią - to leci w V2 na gumę jak głupie. Moje TLR przy niej (na 1 i 2 biegu) jest łagone jak jakaś rzędówka)
OdpowiedzSam jeździłem tylko SV1000 i na dwójce z gazu jest ciężko. Za to na jedynce to nawet pod koniec obrotomierza idzie na gumę.
OdpowiedzJa Ci pokażę TL1000S, co wstaje na gumę na drugim biegu z gazu. Dodam że jest to mój bydlak :) . Ale zgoda - guma przy 140-160 km/h, czyli na 3-cim biegu, z gazu, to bzdura. TLS jest całkiem lżejszy od TLR i z tego co wiem rocznik 97 miał szaleńczo zestrojony wtrysk - ja mam 99. TRE mam zamontowane, ale to daje efekt tylko jak masz manetkę otwartą maksymalnie do połowy, jak jest więcej otwarta to ECU i tak podaje optymalne mapy. Powiem tak - moje moto to seria, oprócz tego TRE - ani odchudzony, ani nie ma PC ani K&N'a wraz z odpowiednim strojeniem, jednak w Poznaniu po dobrym wyjściu ze Sławiniaka gumował :) . Po wbiciu 3 jest uczucie sporej lekkości przodu, ale do gumy jeszcze kawał drogi. Za laskę dziękuję, chyba że oddelegujesz do tego siostrę ;) . Pozdrawiam miłośników TL-ek
Odpowiedz