Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzejak jest w NC to już każdy wie, o ile jest zainteresowany tematem. A w CB czy jest tak samo wątpię, wyższe obroty, to z reguły większe ciśnienia i wyższe temperatury. Pytałem, bo można (przynajmniej teoretycznie) trochę pokombinować przy konstrukcji silnika, układzie smarowania i samym oleju. Poza tym, jak się już tak czepiać do końca tej ekonomiki, to właściwe pytanie brzmi jaki jest koszt interwału np. w przeliczeniu na 20tys. km (dla mnie dwa sezony). Zdarza się tak, że przeglądy robi się częściej, ale ich cena jest niższa. W testach na ścigaczu brakuje mi jeszcze jednej kwestii. W pojazdach typu "wół roboczy do dojazdów do pracy" pomija się kwestie jakości/komfortu oświetlenia. Dla mnie to jest ważne, bo walkę o chleb powszedni zaczynam o 5.00 - z maszynek, które poznałem pod tym względem najsłabszy jest KLE500, a najfajniejsza majesty - zaznaczam, że nie uważam się za znawcę, parę kwestii jest dla mnie ważnych i na tym się koncentruję.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza