Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeile jest blokad w aeroxie i gdze one sa???
Odpowiedzprzede wszystkim korzystajcie z takich stron http://www.aerox.pl/ jesli chcecie uzyskac odpowiednie porady na temat aeroxa, jesli chodzi o blokady to najprostszą do usunięcia niestety wymagajacą odpowiedniego klucza jest ściągniecie pierścienia z wariatora, efekt natychmiastowy, reszta blokad to już koszty od kilkudziesieciu zl do kilkuset a nawet ponad tysiaca zl, najwazniejsze to zmienić wydech na sportowy cena za nowy od 250-1600zl warto pomyslec czy bedziemy zmieniac cylinder bo wydech powinien być mozliwie najbardziej zgrany z cylindrem, seryjny cylinder nie dosyc ze ma mala pojemnosc to jeszcze moc ograniczona wielkosciami i umieszczeniem kanalow dolotowych i wydechowym, najtansza alternatywa rozwiercic kanal wydechowy, kolejna sprawa gaznik, jesli zachowamy 50ccm to wg mnie seryjny wystarczy tylko dajemy wieksza dysze i tu pokusilbym sie o wymiane filtra powietrza na stozkowy, koniecznie zmiencie kruciec pomiedzy gaźnikiem a blokiem silnika na 20mm bo one sa przewężone seryjnie. To chyba wszystko, reszta to już raczej tuning bo mozna wymienić prawie wszystko zwiekszajac po trochu osiagiale trudno to nazwac blokadami.
Odpowiedz