tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 honda cr 250 - Artykul - strona 32
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 7987
  2. Forum - 4425
  3. Giełda - 3107
  4. Artykuł - 454
  5. Plik - 1
  6. Firmy - 0

Marco Simoncelli ginie na Sepang

Marco Simoncelli z

... deszczem Jerez. W roku 2005 Sic z Gilerą przenosi się do klasy 250, aby dwa lata później zostać Mistrzem ... ... Świata kategorii 250. Rok 2010 to pierwszy sezon w klasie MotoGP. W tym roku, zaledwie tydzień temu Marco ... ... sezonie Włoch miał ponownie walczyć w barwach zespołu San Carlo Honda Gresini. Żegnaj Marco! ...

Mistrzostwa Świata Enduro 2014 wystartowały

Ivan Cervantes z

... adaptacyjne względem nowego motocykla, którym jest model 250 EXC-F. „Opony Metzeler Six Days Extreme ... ... obrońca tytułu – Alex Salvini na Hondzie, który poza sezonem nabawił się kontuzji kciuka. Alex w ...

INTERMOT 2014 - z mniejszą pompą

Koncept Intermot 2014 z

... 1000, choć trzeba przyznać, że dokonane zmiany poszły w bardzo dobrym kierunku. Honda zaprezentowała ... ... model Exiv R 250. W końcu zaczęło coś się dziać w Suzuki. Model V-Strom 650XT wygląda naprawdę świetnie ... ... . Pojazdy w tej klasie przygotowują nie tylko tacy giganci jak Yamaha (Tricity), Honda (Forza 125) czy ...

Motocyklem dookoła świata - Witajcie w Brazylii

around the dream z

... Mud! Asfalt zwinęliśmy pod kołami naszej Hondy bardzo szybko. Nadszedł czas na szuter. Jechaliśmy dość ... ... nieco dłużej. Rano pojechaliśmy do Hondy. Dokumenty wymieniliśmy od ręki, co więcej zamieniliśmy ... ... przykręcenia silnika. W końcu pożegnaliśmy się z pracownikami Hondy i wreszcie mogliśmy ruszyć przed siebie ... ... przejedziemy tylko 250, ledwie schodzimy z motocykla. Tyłki i kręgosłup bolą nas do granic możliwości - to nie ... ... nami po mieście swoją Tenere 250. Po chwili jednak się rozstaliśmy i zaczęliśmy szukać dalej na własną ...

KTM Freeride E-SX 2015 - offroadowe electro

2015 ktm freeride e sx na gumie z

... (np. Hond wyposażonych w dwusprzęgłową skrzynię DCT) jest to naturalne, tak w terenie, gdzie klamka ... ... Zawieszenie przód WP USD Ř 43 mm Zawieszenie tył WP PDS Skok zawieszenia przód 250 mm Skok zawieszenia tył 260 ...

MZ Racing w Moto2 zamiast Kino Racing

mz racing w Moto2

... ekip startujących w Mistrzostwach Moto2. Za kierownicą MZ-tki z silnikiem Hondy znajdzie się były ... ... kierowca ścigający się w GP 250, oraz w MotoGP w sezonach 2007 i 2008 - Anthony West. Pierwsze spotkanie ...

MZ ETZ 250/251 - powrót do przeszłości

... porównać do Vespy we Włoszech lub Hondy Cub w Azji. Z tą różnicą, że Etla zjadała oba te motocykle pod ... ... względem osiągów. ETZ 250 przyszedł na świat w 1981 roku. Był prosty, mocny i dostępny, a to wystarczyło ... ... pojemności 250 cm3 zamontowanym w ramie ETZ 150. Etla straciła na wadze i zyskała na dynamice. MZ to nie liga ... ... Komarów, Simsonów i Ogarów. To użytkowy naked swoich czasów, ówczesna Yamaha Fazer, czy Honda Hornet ... ... gniewni rządni wrażeń mieli stale uśmiechnięte facjaty. ETZ 250 bywa nawet dziś wykorzystywana do stuntu ...

Crazy Daniel Jacson

... CityMotocykle którymi jeździ: 2002 Honda CBR 954SM (Stunt Model), 2003 CR 250, 2002 XR Fast50 Wywiad Mentos ...

Harley-Davidson Street 750 - tylko dla młodych

nowy harley 2014 w zakrecie z

... spisuje się nie gorzej, niż przeciętny motocykl klasy 250. Streetem można pchać się wszędzie, pięknie ... ... . Konkurenci: Yamaha XV950 Harley-Davidson Sportster Seventy Two Honda Shadow 750 Black Spirit Yamaha MT-09 ... ... Honda VT750S Honda NC700X Dane techniczne Rocznik 2014 Producent Harley-Davidson Model Street 750 Silnik ...

Michał Krasiński

Michal Krasinski

... : Honda Kawaler Racing Team Mój manager: Startuję w klasie: PZM 250 oraz (czasami) OPEN Ulubiony zawodnik ... ... urodzenia: 1987r. Obecnie jeżdżę na: Honda CRF 450R Mój numer startowy: 4 Mój klub: AMK Gliwice Mój team ... ... pewno mojemu sponsorowi, Hondzie Kawaler z Katowic, jak również Pit Stop Motocykle Sosnowiec oraz ... ... wszystkim osobą zaangażowanym w moje starty. Sam (a) od siebie (opcjonalnie) Moi sponsorzy: Honda Kawaler ...