Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzehm, widzę że wzięto pod uwagę problemy z odprowadzaniem ciepła. Podobne użebrowanie jest w wersji 1400GT/2010 bo właśnie wcześniejsza wersja turystyka dusiła się od gorąca, a ciepło dawało po tyłku nie tylko przy wolnej jeździe więc jest to super turystyk na wiosnę i jesień ew na zimę hehe. W nowej wersji poprawiono i gorące powietrze lepiej omija nogi kierowcy. Tu ze zdjęć widzę że chyba zastosowano tą wiedzę i doświadczenie. 1400 to niezły grzejnik. V max? a po co to komu 300km/h :) natomiast przyśpieszenie jak najbardziej przydaje się, zwłaszcza gdy moto jest obładowane. Tylko zastanawia mnie czy jak ktoś lubi podróżować w długie trasy to nie lepiej kupić normalnego turystyka i jechać na prawdę wygodnie? A znowu jako sportowiec to za duży za ciężki, choć zapewne przyjazny. Do miasta za gorący jajecznica na twardo po kilku minutach stania w korku, a co dopiero mówić gdy przyjdzie się turlać przez godzinę z prędkością kilka km/hi za duży, przeciskanie się w korku niemal niemożliwe. bardziej mi ten moto pasuje do garażowych posiadaczy niż faktycznych użytkowników. No i mam nadzieje ze będzie dostępny jeszcze w innym kolorze bo ta zieleń to masakra.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza