Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzehehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .
OdpowiedzW dzisiejszych czasach nie da się robić lepszych maszyn bez elektroniki, elektronika jest niezbędna aby dana maszyna sama w sobie była bardziej wydajna i osiągała lepsze wyniki i rezultaty. Elektronika sprzyja maszynie a nie ją osłabia. Pociąga to do obowiązku lepszego serwisowania i droższego w kosztach ale to już inny czynnik.
OdpowiedzAleż da się - lepsze są te bez elektroniki, chyba że ktoś jest masochistą i uwielbia szarpać się ze sprzętem. Zobacz jak się j*bie elektronika w Multistradzie. Tego moto chwilami nie da się używać.
Odpowiedzco ty pitolisz człowieku - masz Multistardę w stajni że piszesz takie bzdury?
OdpowiedzNa szczęście nie. Wywaliłem ją z mojej listy za j*biącą się elektronikę.
Odpowiedz