Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzehamulec przedni bez watpienia podstawowym ostatnio na zakrecie wcisnalem tylni (brak doswiadczenia) do momentu zablokowania kola i tylko czekalem swobodnie az wpadne do fosy:/ ja caly a CBRka no coz tylko plastik do wymiany :)
OdpowiedzW lukach nie hamuje sie tylem! nawet hamowanie przodem jest niebezpieczne zwiekszone jest ryzyko poslizgu kola przedniego >kat nachylenia kola i powierzchnia jaka opona styka sie z podlozem! zalecane jest wyprostowanie motocykla jak na jazde wprost i hamowanie!!!
OdpowiedzJestem niedoświadczonym kierowcą i chciałbym się dowiedzieć jak hamować w łuku/na zakręcie. Delikatnie przodem czy tyłem? Zawsze mam problem (nawet przy niedużych prędkościach), ponieważ raz miałem ślizg i trochę się spinam. Może coś podpowiecie?
OdpowiedzNależy wyprostować nieco maszynę i dopiero hamować po zwolnieniu ponownie składamy się w zakręt
Odpowiedz