Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Pokaż wszystkie komentarzegit. jest szeroko, bezkolizyjnie, równo. BARIERA pomiędzy jezdniami powinna miec zabezpieczenie do samego dołu. tak na wszelki wypadek tak jest w Germanii w miejscach gdzie na winklach jeżdzą motorki. u nas zapewne zabronią wszystkiego i będzie Kononowicz ... oczywiście każdy ma świadomośc co może go spotkać w przypadku uślizgu ...
OdpowiedzPowinna mieć ale nie ma. I jest fajnie, póki jest fajnie i nikt się pod tą barierą nie przedostał na drugą stronę. A jak przestanie być fajnie to zbierze się ekipa na smutnej uroczystości. W lżejszych przypadkach może się skończyć amputacją lub wózkiem. Kto ma tego świadomość niech tam lata. Aha i narzekanie na tory jest równie uzasadnione co narzekanie posiadaczy sportowych fur którzy muszą jeździć po naszych drogach. Nie masz, gdzie jeździć 200 km/h to nie kupujesz Imprezy albo 911tki tylko kombiaka albo SUVa. Tak samo z moto - zamiast R1 i Bladego, skuter albo 500tka. Ja rozumiem że każdy się chciałby się wyszaleć, ale niestety droga publiczna nie jest od tego - można zrobić duże kuku sobie albo co gorsza komuś innemu.
OdpowiedzMasz zupełną rację. Swoją drogą fenomen popularności s-sportów w nasyzm kraju jest co najmniej niezrozumiały. Przecież nawet blachary poleca szybciej na armaturę, czy wypasionego turystyka ;)
Odpowiedz