tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 filmy o motocyklach - Artykul - strona 1379
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 94526
  2. Giełda - 39351
  3. Forum - 38064
  4. Artykuł - 17090
  5. Plik - 17
  6. Firmy - 4

Tourist Trophy 2007 po pierwszym dniu

tt lot w powietrzu

... brytyjski mistrz trialu. Wykorzystując w trakcie swojego pokazu 3 różne motocykle trialowe - w tym jeden ... ... zupełnie pozbawiony przodu - udowodnił zebranym widzom, że motocyklem można wjechać i przejechać wszędzie ... ... na motocyklach. Byliśmy przekonani, ze oglądamy najbardziej zwariowane rzeczy, jakie można zrobić na ... ... motocyklu. Byliśmy w błędzie. Tourist Trophy nie można opisać. Ten wyścig wymyka się wszystkim słowom, jakie ... ... . Oglądając filmy z wyścigów wydaje się nam to nieprawdopodobne i niemożliwe. Dzisiaj przekonaliśmy się, że ...

Bosch - mniej zabitych motocyklistów dzięki elektronice

Bosch MSC ABS z

... zastosowaniu systemów elektronicznych w motocyklach, jazda nimi jest znacząco bezpieczniejsza. Wskazywać mają ... ... zabitych motocyklistów aż o 18% (w 2013 zginęło tam 568 motocyklistów). Oczywiście za poprawę ... ... zachowań. Mimo to coraz bardziej powszechna obecność układu ABS w motocyklach nie może zostać w tych ... ... zaawansowani jeśli chodzi o układy przeciwpoślizgowe. Już w 2008 roku Honda zaprezentowała rewolucyjny układ C ... ... trafiły do kosza.     Obecne systemy hamulcowe BMW i KTM działają na oba koła motocykla. Bazując na danych ...

Bezpieczna jesień z Schuberth

Schuberth Fluo Orange

... późną jesienią można cieszyć się jazdą, przy odpowiednim zadbaniu o bezpieczeństwo. Jednym z ... ... najistotniejszych elementów zapewniających bezpieczną jazdę na motocyklu jest widzialność na drodze. Schuberth jest ... ... gratis oryginalną torbę na kask o wartości 399zł. Oferta ważna tylko u Autoryzowanych Dealerów Schuberth. ...

2015 Bultaco Rapitan - elektryzujący

Bultaco Rapitan Electric z

... .   Bultaco w najbliższym czasie w Londynie planuje zaprezentować swój nowy, elektryczny motocykl. Projekt ... ... III w Madrycie. Wiadomo, że pojazd będzie wyposażony w elektryczny silnik o mocy 52 KM, a jego ... ... będzie dostępny z owiewkami lub w wersji bez owiewek. Sądząc po zdjęciach, motocykl ma szanse robić ... ... ogromne wrażenie, a nowoczesny design ma nawiązywać do motocykli Yamahy z serii MT. Cena tego pojazdu ... ... jeszcze jest nieznana. Bultaco planuje zacząć produkcję motocykla jeszcze w tym roku, natomiast plan ...

Polish Stunt Cup - polska liga stuntu

Kamil FRS i cyrkle na siedzaco Moto Show 2014 z

... , wprowadziliśmy również klasę nieregulaminową dla motocykli o pojemności silnika poniżej 550 ccm (z pewnymi ... ... wyjątkami). Została ona wprowadzona dla mniej doświadczonych zawodników, jeżdżących motocyklami o mniejszej ... ... , wyczynową jazdę na motocyklu. Skupia się ona nie tyle na osiągach, co na poziomie trudności wykonywanych ... ... trików i kunszcie opanowania samego motocykla. Warto wspomnieć, że Polish Stunt Cup to pierwsza w Europie ... ... światowej czołówki tego sportu, postanowiliśmy stworzyć ligę właśnie z myślą o nich. Wysoka frekwencja wśród ...

Ducati Monster 1200 najpiękniejszy na targach EICMA

Nowy Ducati Monster 1200 2014 z

... podwórku, nowy Monster 1200 (prezentacja na Ścigacz.pl niebawem!) jest wyjątkowo pięknym motocyklem. Włosi ... ... silnika Testastretta 11 do wszystkiego, co się da. Monster 1200 o mocy  135 KM (145 w wersji S) to ... ... najmocniejszy motocykl z rodziny Potwornickich w historii. I patrząc na niego wcale nie trudno  nam zrozumieć ...

MotoGP w Brnie - spełnione marzenie Tomka

ekipa na tle toru w Brnie z

... motocykli o pojemności 1000ccm. To było niesamowite. Ja i cała ekipa kibicowaliśmy Jorge Lorenzo i Valentino ... ... wcześnie, bo już o 3.45. Z niecierpliwością czekaliśmy na naszą ekipę, która troszkę się spóźniała ... ... . O godz. 8.30 zaparkowaliśmy na ogromnym parkingu, który mieścił się na wykoszonych polach zbóż ... ... . Kiedy wysiadłem z auta i usłyszałem ryk pierwszych motocykli, bardzo się ucieszyłem. Nie mogłem uwierzyć ... ... , obserwowałem wyścig z bardzo ciekawego miejsca. Miałem widok na jeden z zakrętów. Mogłem też śledzić motocykle ...

Suzuki Recursion Concept - SV650 nowej generacji

Recursion z

... stadium rozwojowym o nazwie Recursion. Nie jest to informacja w żaden sposób oficjalna, ale mówi się, że ... ... . Warto, abyśmy przytoczyli kilka faktów: Silnik: rzędowy, dwucylindrowy o pojemności 588 cm3 ... ... Suzuki. Czyżby ktoś pozazdrościł Yamasze ekscytującej MT-09? Co ciekawe, motocykl wygląda na mocno ... ... -produkcyjny. Niedowiarkom pragniemy tylko powiedzieć, że tak szczegółowe prezentacje motocykli koncepcyjnych ...

Pedrosa przełamuje dominację Marqueza

motogp barcellona 2014 Pedrosa z

... tym także zmieniał dwukrotnie motocykl. Niestety na jednym ostatnich okrążeń Hiszpan wyraźnie ... ... . Jutro rozgrzewki ruszają dla klasy Moto3 o 8.40, dla klasy Moto2 o 9.10 a dla klasy MotoGP o 9.40. ... ... Wyścigi startują odpowiednio o 11.00, 12.20 oraz 14.00. Obejrzeć będziecie je mogli na antenie Polsat ... ... Sport News. Poz. Kierowca Kraj Motocykl Czas Strata 1 Dani PEDROSA SPA Honda 1'40.985   2 Jorge ...

Enduro OFFensywa - ruszyły zapisy!

plaskie zakrety z

... trenera Łukasza Kucharczyka. Od poprawnej pozycji za sterami motocykla, poprzez trening dohamowywania do ... ... przeszkód w terenie, podjazdy i zjazdy o różnym poziomie trudności. W końcu także znajdziemy rozwiązania na ... ... trudne sytuacje: co zrobić kiedy zatrzymamy się na podjeździe? Jak wygrzebywać motocykl z błota? Trzeci ...