tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 filmy o motocyklach - Artykul - strona 1294
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 94522
  2. Giełda - 39351
  3. Forum - 38064
  4. Artykuł - 17086
  5. Plik - 17
  6. Firmy - 4

MV Agusta F4 RR Corsacorta 2012 - 200-konny superbike

F4 RR Corsacorte na kole

... 2012 szykuje superbika. Teraz dołączyła do niej MV Agusta ze swoją zmodernizowaną F4. W nowej wersji o ... ... filmu promocyjnego: ...

Pogoń za Lisem 2008

kawasaki cross na gumie LXII pogon za lisem pionki 2008 b img 0033

... o dobrą organizację i atmosferę na starcie. Było warto! Wyniki Film Pogoń za lisem 2008 [00:02:15 ... ... sygnał, wataha ruszyła w las. Przeważały motocykle typowo terenowe, nie zabrakło podróżnych enduro i ... ... zaprzęgów o sowieckich korzeniach. Ilość maszyn klasycznych, które jeszcze dwie-trzy edycje temu były ... ... . Zapewne byli to ci, dla których motocykl jest zbyt trudną maszyną do opanowania... Trasa Pogoni biegła po ... ... , gdzie niejeden motocykl był wypychany przez zawodnika idącego obok. Pokonanie żwirowni kosztowało wielu ...

Honda Africa Twin Adventure Sports Concept - zapowiedź modelu

honda africa twin adventure sports concept z

... CRF1000L Africa Twin były dość proste - to najbardziej terenowy ze wszystkich motocykli klasy adventure ... ... zaprezentowała koncept o wiele mówiącej nazwie Adventure Sports Concept. Różnice w porównaniu do bazowej wersji ... ... tylna sekcja motocykla (inna lampa, zintegrowane kierunkowskazy, inne mocowanie pod kufry). Adventure ... ... odpowiada temu z pierwszej generacji legendarnego modelu. Póki co to tylko motocykl koncepcyjny, ale możemy ... ... , delikatnie zahaczając o klientów bardziej turystycznego BMW R 1200 GS Adventure. Honda najwyraźniej wie, że ...

Kanior Trip 2012 - podbój Europy na Hondzie CBF600S

poranek w gorach z

... Od redakcji: Postanowiliśmy znów trochę nakręcić was na podróżowanie motocyklem. Mamy nadzieje, że ... ... żałuję ani jednej złotówki którą wydałem na wyprawę! Kocham jeździć motocyklem, zwiedzać, poznawać inne ... ... nareszcie udało się! 19 maja o godzinie 10 wyruszyłem spod Lubelskiego Zamku w, jak przypuszczam podróż ... ... ! tam wszystko będzie nowe i ciekawe, tam zacznie się prawdziwe zwiedzanie! Kolejnego dnia o 4 rano ... ... obudził mnie przyjazd wędkarzy. Walczę ze sobą żeby jeszcze trochę pospać. O 6:30 definitywna pobudka ...

BMW Sikora Motorsport w czołówce w Zolder

Bartek Wiczynski  z

... najszybsze tempo z reprezentantów polskiej ekipy, a następnie walcząc o podium podczas wyścigu. Zolder to z ... ... , dlatego od pierwszego kółka mogłem zabrać się do pracy nad ustawieniami motocykla. Co prawda mieliśmy mało ... ... czasu i sporo rzeczy do sprawdzenia, zarówno jeśli chodzi o zawieszenie jak i opony, ale zrobiliśmy ... ... wszystko, co chcieliśmy. Znaleźliśmy bazę, która powinna pomóc nam walczyć o czołowe pozycje w Superbike ... ... *IDM. Ciekawie było zmierzyć się podczas wyścigu z nowymi rywalami i walczyć o podium, choć ważniejsza ...

El Jefe Entertaiment - Jesse James powraca!

Jesse James przy pracy

... życia. Stale zmagał się z tabloidami i portalami plotkarskimi (nawet tymi naszymi), które oskarżały go o ... ... nie mówi zbyt wiele. Wiadomo jednak, że Jesse James chce produkować filmy, także długometrażowe na ...

Częstochowskie Otwarcie Sezonu Motocyklowego

wyjazd na gorke przeprosna msza swieta rozpoczecie sezonu czestochowa 2009 b mg 0008

... motocykli. Już na ponad dwie godziny przed rozpoczęciem mszy duża część zielonego błonia zastawiona była ... ... motocyklami. Dostrzec można było także kilkanaście quadów. Motocykliści, którzy dzień wcześniej byli na zlocie ... ... Młodzi-Młodym o godzinie 9 rano pojechali najpierw na Górkę Przeprośną, a następnie wraz z resztą ... ... motocyklistów w asyście częstochowskich policjantów. Punktualnie o godzinie 12 rozpoczęła się trwająca niemal 2 ... ... godziny Msza Święta połączona z poświeceniem motocykli. Trzeba przyznać, że organizacja tak dużego ...

Hondami na Murmańsk - część 3

w terenie honda z

... całego kraju i mało nie pobili się o to co stało się na Krymie. Pakujemy ile się da na motocykle i choć ... ... opony. Dla pewności odchodzimy w las i przykrywamy je gałęziami. W drodze powrotnej zahaczamy o ... ... rozmawiamy o różnych sprawach. Rosja też jest podzielona. W zeszłym roku w Motohostelu byli motocykliści z ... ... mieliśmy iść spać wcześniej to wyszło jak zwykle czyli o drugiej w nocy. Rano szybkie śniadanie bo plan ... ... . Jest jednak teoretycznie opcja wjechać motocyklem od strony wschodniej, ale nikt nie umiał nam tego ...

Limitowane edycje Hondy CBR1000RR - "Black" i "TT Special"

honda cbr1000rr tt special z

... . Motocykle będą dostępne tylko na rynku brytyjskim, a ceny to kolejno 17 000 funtów za TT Special i 12 200 ... ... faktu, że Honda nie posiada w ofercie konkurencyjnego motocykla klasy superbike. Stąd dużo bardziej ... ... interesujące jest czy i kiedy Honda postawi odświeżyć CBR (lub zastąpić ją inny modelem). Dość dużo mówi się o ...

Dwa nowe modele Hondy! CRF450R i CRF450RX

seely honda crf450 2017 z

... detale nowości. Całkiem niedawno w oparciu o szpiegowskie zdjęcia i dokładną analizę gości z VitalMX ... ... wersja RX. Zacznijmy od crossówki. Tak jak przypuszczano, Honda odchodzi o powietrznego widelca z przodu ... ... , Honda oferowała CRF450X, ale był to motocykl zbudowany na bazie starszego modelu, z ograniczoną mocą i ... ... raczej o mało zawodniczym charakterze). RX jest odpowiedzią na ofertę Yamahy, która na bazie crossówek ...