Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzefajno, fajno - ciekawej ak to bedzie dzilac w rzeczywistosci. nie chce mi sie wierzyc, zeby to mialo jakies takie ogromne znaczenie. kolega mi mowil, ze jak masa jest za mala to motocykl jest niestabilny.
OdpowiedzA o sile żyroskopowej kolega nie mówił??
OdpowiedzPewnie mu mówił, ale to takie trudne słowo, to żyrocośtam i mu się nie zapamiętało ;-)
Odpowiedz"kolega mi mówił" - "kozak w necie". Ale rozumiem, w takim razie sztaby mały japońskich techników, mądre głowy żabojadów oraz jajogłowi żrące wratburstuy się mylą, odchudzając koła i opony. jak myślisz, lepiej mieć dużą predkosc na zakrecie, czy prawie niezmienną stabilnosc na prostej? a jak myślisz, jak uzyskac lepsza predkosc na winku? z kołami po 50 kg czy po 10 kg ?
Odpowiedzno tak.. tylko ze sila zyroskopowa na kolach nie ma najmniejszego znaczenia jesli idzie o predkosc na winklu, ma znaczenie jedynie przy przechylaniu motocykla by w zakret wejsc - mniejsza sila, latwiej pochylic.
Odpowiedzno tak.. tylko ze sila zyroskopowa na kolach nie ma najmniejszego znaczenia jesli idzie o predkosc na winklu, ma znaczenie jedynie przy przechylaniu motocykla by w zakret wejsc - mniejsza sila, latwiej pochylic.
Odpowiedz